Tack snälla , där borde jag ju läst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla , där borde jag ju läst
Vi testas 2 ggr i veckan på jobbet. Jag fick vaccinationen på onsdagen och dagen efter gjorde jag snabbtest och det visade negativt.Korkad fråga, allmän undring,
kan man ta ett covidtest när man alldeles precis tagit sprutan?
Eftersom vaccinerna inte består av hela virus ger det inte samma svar som smitta vid PCR-test.Korkad fråga, allmän undring,
kan man ta ett covidtest när man alldeles precis tagit sprutan?
Det är så många astra-doser över så båda mina föräldrar har kunnat boka om sin andra spruta till 11/6 istället för 7/7 Jag får min andra 10/6 så vi är färdigvaccinerade samtidigt alla tre
Ja det är så himla trist med alla som tydligen tackar nejSå trist med alla som är över.
Men såklart jättebra för dina föräldrar!
Klokt att förvarna!Fick brev idag att jag ska få min andra spruta med Astra den 14 maj. Jag blev ju riktigt dålig av den första sprutan (HÖG feber, ledvärk, ont överallt och näsblod efter några dagar) så jag hoppas att andra dosen är snällare mot kroppen... Jag ska jobba dagen efter så håller på att dividera med chefen om jag ska ta ut en semesterdag för säkerhetsskull. Tråkigt att ringa in sig sjuk en lördag morgon, alltid svårt med vikarier då...
Astras vaccin ska tydligen (enligt P1) ge bättre skydd om det går längre tid mellan första och andra sprutan.Det är så många astra-doser över så båda mina föräldrar har kunnat boka om sin andra spruta till 11/6 istället för 7/7 Jag får min andra 10/6 så vi är färdigvaccinerade samtidigt alla tre
Hur lång tid då? De fick ju första dosen 16/4.Astras vaccin ska tydligen (enligt P1) ge bättre skydd om det går längre tid mellan första och andra sprutan.
Fick brev idag att jag ska få min andra spruta med Astra den 14 maj. Jag blev ju riktigt dålig av den första sprutan (HÖG feber, ledvärk, ont överallt och näsblod efter några dagar) så jag hoppas att andra dosen är snällare mot kroppen... Jag ska jobba dagen efter så håller på att dividera med chefen om jag ska ta ut en semesterdag för säkerhetsskull. Tråkigt att ringa in sig sjuk en lördag morgon, alltid svårt med vikarier då...
Minns inte. Själv fick jag ju Pfizer så jag la inte tiden på minnet. bara infon att längre tid gav bättre skydd.Hur lång tid då? De fick ju första dosen 16/4.
Fick brev idag att jag ska få min andra spruta med Astra den 14 maj. Jag blev ju riktigt dålig av den första sprutan (HÖG feber, ledvärk, ont överallt och näsblod efter några dagar) så jag hoppas att andra dosen är snällare mot kroppen... Jag ska jobba dagen efter så håller på att dividera med chefen om jag ska ta ut en semesterdag för säkerhetsskull. Tråkigt att ringa in sig sjuk en lördag morgon, alltid svårt med vikarier då...