Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog det i måndags, inga biverkningar mer än öm arm. Men biverkningar fick jag o andra sidan inte av de 3 andra doserna heller.Förra tråden är full. Vi fortsätter här.
Nya vaccinet som är utvecklat även för omikron har släppts.
Nån som tagit det?
Även ni som fått de gamla vacciner kan såklart skriva i tråden.
Samma här!Fick den uppdaterade varianten förra veckan. Lite ont i armen men annars inga biverkningar
Jag har klarat mig lindrigt från biverkningar förutom förra dosen då jag fick moderna (när man skulle byta för bättre effekt), då fick jag feber och frossa.
De som hanterar vaccindistributionen har tagit bort de tidigare varianterna, och vaccineras endast med uppdaterat vaccin.Hur vet man om det är uppdaterad variant?
Till mig sa sköterskan det när jag fick sprutan + att jag kan se i journalen på 1177 att det heter ngt med omikron..Hur vet man om det är uppdaterad variant?
Ok fick i fredags och står inget om omikronTill mig sa sköterskan det när jag fick sprutan + att jag kan se i journalen på 1177 att det heter ngt med omikron..
Jag tror inte heller jag haft covid och första två doserna fick jag ingen mer reaktion än lite ömt vid stickstället. Dos 3 mådde jag skit av, kom knappt ur soffanJag tog i förrgår fjärde dosen. Fick uppdaterad variant av Pfizer. Har därmed fått Pfizer *4 och samtliga gånger utan reaktion.
Har, mig veterligen, inte heller haft Covid så det kanske spelar in att jag inte får någon reaktion på vaccinet?
Jag tror inte heller jag haft covid och första två doserna fick jag ingen mer reaktion än lite ömt vid stickstället. Dos 3 mådde jag skit av, kom knappt ur soffan
Fick du olika vaccin? Jag har uppfattat att det är fler som får biverkningar/sjukdomskänsla av Moderna än av Pfizer. Jag har fått Moderna alla tre gånger och blivit sjuk alla tre gångerna.Jag tror inte heller jag haft covid och första två doserna fick jag ingen mer reaktion än lite ömt vid stickstället. Dos 3 mådde jag skit av, kom knappt ur soffan