Vaccinationer och BVC

maiagull

Trådstartare
Är det någon som vet hur länge feber efter en vaccination brukar hålla i sig? Lillan har haft feber sen i onsdags och jag har försökt ringa BVC för att fråga, men vad är en HALVTIMMES telefontid?
Hur i hela h-vetet ska man kunna få reda på något när det bara är upptaget? Ska jag måsta ringa... ja vem? På vårdcentralen hänvisar dom ju bara till BVC. Suck. Det var enkelt utan barn.

Är det någon som har nån form av koll? Jag är lite orolig.
 
Sv: Vaccinationer och BVC

Små barn får feber utan att det är något livshotande.
Så länge hon äter och är vaken som vanligt är det inget att oroa sig för.
Tycker du ska ta det lungt och avvakta.
 
Sv: Vaccinationer och BVC

Svarar båda.

Sjukvårdsupplysningen här är den sorgliga inrättningen VC.
Men jag har ringt dit och dom ska ringa upp mig halv ett.
Fast dom kommer antagligen bara att säga att jag ska prata med BVC. Vilka inte går att få tag på. Men jag tycker inte om att det knappt går att få hjälp med ett litet barn.
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 589
Senast: gulakatten
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 956
Senast: Elendil
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 682
Senast: Habina
·
Hundhälsa För 2 dagar sen började vår Staffe Iris att skaka och så småningom även hässja kraftigt. Vi avvaktade nån timme men beslöt snart att åka...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp