Armani__
Trådstartare
ja alltså hur fungerar det? Jag ringer till min lärare och säger att jag tar vård av barn. Sedan anmäler jag till försäkringskassan att jag vabbar. Men sen då? vad händer med CSN? Får jag ta ut VAB som student? Får jag "dubbelt betalt" så att säga; alltså fullt CSN och pengar från försäkringskassan?
Eller ska jag helt enkelt strunta i att anmäla VAB till fk och bara ha CSN? Alltså, vad är rätt och vad är fel? Kan det på något vis påverka mig senare?
Har varit hemma med min son hela veckan, minus tisdag då han alltid är ledig med pappan. Sedan har jag pusslat lite med min svärmor och svägerska som har passat honom lite när jag varit tvungen att åka till skolan.
Någon som kan reda ut begreppen åt mig?
Eller ska jag helt enkelt strunta i att anmäla VAB till fk och bara ha CSN? Alltså, vad är rätt och vad är fel? Kan det på något vis påverka mig senare?
Har varit hemma med min son hela veckan, minus tisdag då han alltid är ledig med pappan. Sedan har jag pusslat lite med min svärmor och svägerska som har passat honom lite när jag varit tvungen att åka till skolan.
Någon som kan reda ut begreppen åt mig?