Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Jag tycker jag redan varit tydlig med mina tankar so far och kvällens röst borde ju tala lite för sig själv (en rätt så ensam röst O_o)

Bumpo för att hon är skum, först helt enveten på mig och därefter inte ens nämner mig när hon väljer att rösta på Asko.
Är Habina ond så är det bara MM kvar som jag inte riktigt vågat sätt åt det godare hållet. *än*.

Jag håller Bumpo, Matmissbrukaren och Cirkus som mest misstänkta i fallande ordning. Bumpo för att hon verkligen spelat avvikande och gick liksom på samma försök som TLV fast från andra hållet så att säga, Matmissbrukaren för att hon som (tror jag?) Habina påpekade inte bidrar med så mycket ondletande, och Cirkus för att hon gått med lite väl lätt tex Bumpos udda tankar...

Bumpo för att hon är skum, först helt enveten på mig och därefter inte ens nämner mig när hon väljer att rösta på Asko.
Är Habina ond så är det bara MM kvar som jag inte riktigt vågat sätt åt det godare hållet. *än*.

Och förklaringen till att jag är ond om Habina är ond är? Magkänslan?

Men jag måste nog ändå försvara mig lite där.

Jag har tänkt om rätt så mycket idag.
jag ville inte snöa in som jag kände att jag gjorde och att jag följde bumpo lite för lätt.

DET ledde mig tillbaka till bumpo som jag insg var synnerligen misstänkt med de tankar som jag redan redovisat idag

Men jag måste nog ändå försvara mig lite där.

Jag har tänkt om rätt så mycket idag.
jag ville inte snöa in som jag kände att jag gjorde och att jag följde bumpo lite för lätt.

DET ledde mig tillbaka till bumpo som jag insg var synnerligen misstänkt med de tankar som jag redan redovisat idag

Ja, du är uppe för omvärdering kan man väl säga, men ville få ner så mycket som möjligt innan uppdateringen men efter DL... :p

Så det blev inte så mycket filat på tankarna, som jag skrev tidigare idag har vad du skrivit idag gett mig lite nya tankar, men jag ville få svar på Askoll först och nu blev det som sagt lite tajt med tid...

Felskrivning, om Habina är god*
Och jag tror Bumpo är ond, är hon inte det känns du som den jag är mest osäker på.

Okej. Jag vet inte vem som står högst på min lista. Typ alla.. Någon har alibiröstat, det tror jag. Men jag har ögonen på alla.

Uppdatering!

Äventyrarna dansade länge den kvällen, till slut var de så trötta att alla somnade i en hög mitt i skogen - med den nya uttergurkevännen högst upp på toppen, alldeles särdeles nöjd med sina nya vänner!

I svampsamhället hade de övriga uttergurkorna muttrat och diskat, äventyrarnas sång hade stört deras planer vilket gjorde dem riktigt förbittrade.. Men den höga ljudvolymen gjorde det otroligt svårt att PLANERA här i livet! Ja, HUR ska de kunna SCHEMALÄGGA vid sådant väsen? Tyfusan!

Lite extra bittra och sura gick de till sängs, helt oplanerade. En uttergurka kände nästan en lite smått rebellisk känsla spridas genom kroppen. Vad var detta...??

Nu blinkade även den sista stjärnan trött, alla sov gott den natten...

Ja, tack till ängeln då misstänker jag :)

Hahaha! Den här gången var det grisen, va? (Eller missade ulven DL helt enkelt?)

Hursomhelst, skit(bajsar)bra! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka