Skulle vara grymt roligt!!Hoppades lite på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vara grymt roligt!!Hoppades lite på dig!
Eller hur!Skulle vara grymt roligt!!
Har du några datum på specialerna?
Letade på hemsidan men hittade inga...
Tajming. Nu ligger datumen för specialerna på Boxerklubbens hemsida.
Det ska väl vara coat? Att pälsen är under utveckling?Mon hund fick i helgen kritiken "coal in development", någon som vet vad det betyder?
Ja men såklart! Tack tyckte det var konstigt att domaren inte nämnde pälsen i kritikenDet ska väl vara coat? Att pälsen är under utveckling?
Nu har ringfördelningen släppts till MyDog och turligt nog så har vi ringen bredvid @mysboll ena dagen och samma ring andra dagen Plus att min vän med tollare som jag samåker och delar hotell med har sin ring mittemot. Helt perfekt!
På västra kennelklubbens sida!Var hittar man den? Letade runt på hemsidan utan napp. Kan dock vara aningen groggy eftersom vi kom hem lite sent efter Stockholmsmässan igår.
Tack!På västra kennelklubbens sida!
Nu har ringfördelningen släppts till MyDog och turligt nog så har vi ringen bredvid @mysboll ena dagen och samma ring andra dagen Plus att min vän med tollare som jag samåker och delar hotell med har sin ring mittemot. Helt perfekt!
Ja de är i ring 7, så bara en gång emellan!Menar du att min plan om att hålla mig undan tollarringen för att hänga med Eurasier istället kraschar eftersom ringarna är mitt emot varandra? Attans!
Äsch, det löser sig. Jag får springa emellan. Då ska jag heja på er @mysboll
Ni är bara bäst!Torsdag, exc CK ukl2. Idag BH-3 med cert!