Hur söt som helst, även om jag misstänker att det blev fel tråd! Mina hundar har varit stora stöttepelare i mitt liv när jag gått igenom svårigheter. Skickar lite virtuell styrka!
Helt fel tråd, skit också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur söt som helst, även om jag misstänker att det blev fel tråd! Mina hundar har varit stora stöttepelare i mitt liv när jag gått igenom svårigheter. Skickar lite virtuell styrka!
@machafuko Hon är jättefin Får leva genom ditt valpliv eftersom här inte blir någon tollarvalp Tråkigt med separation, hang in there!
Jag ska ta mig dit dock är mina tävlinganerver åt skogen så kan inte ha folk som hejar på migIngen Bukefalist som ska ställa ut på Backamo till helgen?
Jag bor nästgårds och ska dit och träffa lite folk och det vore kul att ha några att kika på och hålla tummarna för
Vi ska dit på lördag!Ingen Bukefalist som ska ställa ut på Backamo till helgen?
Jag bor nästgårds och ska dit och träffa lite folk och det vore kul att ha några att kika på och hålla tummarna för
Storpudelringen för min del@JagKanske @mysboll , va kul! Vore kul att se er. Vilka rasringar ska man hänga vid för att se er då?
Storpudelringen för min del
Vi är i ring 2 typ kl 10-11.@JagKanske @mysboll , va kul! Vore kul att se er. Vilka rasringar ska man hänga vid för att se er då?
Vi är i ring 2 typ kl 10-11.
Vi fick domar och ringbyte. Inte ens börjat med de finska än..Jag dyker upp där. Har med mig det lilla Skägget så känner du kanske igen mig.
(Rött hår, svarta byxor)
Glömde helt av att träffas! Var mycket i huvudet och sen satt jag mest och surade över vädret i mitt tält satan vad det kom skurar!Vilket jäkla väder
Vi står i Agriatältet och trycker
Glömde helt av att träffas! Var mycket i huvudet och sen satt jag mest och surade över vädret i mitt tält satan vad det kom skurar!
Tänkt anmäla till utställning om 5veckor -är det ens lönt?
Hon har haft hotspots som nu är så gott som utläkta men pälsen kommer ju inte hinna växa ut helt och hållet..