Utställningskoppel

H

Happy

Jag ska på utställning med min 5 månader gamla Saluki i oktober. :) Det är första gången för båda..*nervöööös*
Behöver ett koppel! Vad ska man ha för sort som är fint på Saluki? (Hon är svart) Kanske något tips på en sida där man kan handla på internet? :bow:

Sv: Utställningskoppel

Happy skrev:
Jag ska på utställning med min 5 månader gamla Saluki i oktober. :) Det är första gången för båda..*nervöööös*
Behöver ett koppel! Vad ska man ha för sort som är fint på Saluki? (Hon är svart) Kanske något tips på en sida där man kan handla på internet? :bow:

Ett jättetunnt! Har sett att dom har en kedja i slutet som ett halsband...
Måste bara fråga varifrån din saluki kommer... Skicka PM =)

www.teba.nu De har jätte mycket hundsaker. Har man vägarna förbi Hörby ska definitivt besöka deras butik, som är jättestor.

Ett sånt koppel med kedja på slutet hade dom här i "stan"... Det var fint, helsvart tunnt och kedja av plast. Vänjer sig hunden med att ha helstryp fort? Har bara halvstryp annars.
Skickar PM ang kenneln ! =)

Tack! Ska kolla på sidan! Hörby ska jag lägga på minnet om jag har vägarna förbi någon dag!! =)

Nu ligger Teba förståss i Höör, 2½ mil från Hörby....och har alttid legat i Höör.
Men man har flyttat till en gigantiskt stor affär nu med massor att välja av.
Annars har Du (även) Satchmos i Lund också som har mycket utställningskoppel ...jag tror de har fler tunnare utställnignskoppel att välja påän vad Teba har.

Annars kan Du alltid besöka en av de störra hundutställningarna så finns det massor av försäljare där och då kan man prova vilket som passar ens hund bäst. Don efter person även om personen i dteta fall är en hund...nåja, Saluki.....

Jag har själv också en Saluki....underbar ras!
mvh
Carina
www.cesamarabians.com

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 582
Senast: fixi
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025