Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vädrets makter? Utställningarna brukar ju vara inomhus ... *vad missar jag?*Kan också avslöja att Luna är anmäld till sin första utställning för i år! Efter alla motgångar de senaste månaderna så ska det bli så fruktansvärt kul att komma ut lite igen, nu hoppas jag bara att vädrets makter är på vår sida den dagen
Då är jag helt med! Då hoppas jag med att det blir bra väder! Vart ska ni? Sorry om du skrivit det tidigare i tråden redan...@Marty Haha jo men jag måste ta mig dit med buss så det blir en del gående och slipper jag regn då så är jag glad ^^
Hont! Hur har du gjort trycket?Nu är Frasse anmäld till sin första utställning! Ska bli så spännande att se vad dom tycker om honom. Och igår blev burskynket äntligen färdigt. Varför stressa?
Hont! Hur har du gjort trycket?
Men självklart . Jag hade ju hoppats på "Jag har beställt det här och det var jättesmidigt". Jag skulle också vilja ha tryck, men jag har inte tillgång till någon skärplotter . Och jag hittar ingen bra sida som inte kostar multum att beställa ifrån.Med en skärplotter, har en på jobbet, och så har jag stryk fast trycket
Men självklart . Jag hade ju hoppats på "Jag har beställt det här och det var jättesmidigt". Jag skulle också vilja ha tryck, men jag har inte tillgång till någon skärplotter . Och jag hittar ingen bra sida som inte kostar multum att beställa ifrån.
SkickatJag fattar inte hur man skickar meddelande, skicka ett åt mig!
En gång, Sixten två dagar innan och dom andra två dagen innan. Eller när det går liksom, jobbar skiftHur många gånger badar ni era katter inför en utställning?
Nu är det en vecka kvar till min Luna ska ställas ut i Malmö. Hon är intet ont anande.
En gång här med men då schamponerar jag Luna en 4-5 gånger också + balsam och inpackning. Ungefär 2 dagar innan utställningen så att pälsen hinner lägga sig lite.Hur många gånger badar ni era katter inför en utställning?
En gång på de katter jag haft hittills, men då gör jag ungefär som @Smulis . Hade jag tyckt pälsen var väldigt fet hade jag nog kanske badad en gång till innan.Hur många gånger badar ni era katter inför en utställning?
Nu är det en vecka kvar till min Luna ska ställas ut i Malmö. Hon är intet ont anande.
Menar du 'presented'?Och så lite bilder!
Så här såg Luna ut den första tiden/under bedömningen. Hyfsat skärrad och missnöjd.
Så här såg det ut efter ett långt och tydligen styrkande gos.
Så här såg burskynket ut. (Vi hittade en fin liten matchande vippa som ligger på bottnen på buren. Vad då mycket rosa? )
Och så bedömningssedeln om någon råkar vara intresserad. Det enda ord jag inte lyckats tyda är det sista ordet i pälskolumnen. Någon som våga gissa sig på vad det står?
Förlåt för bildbomb! Nu borde jag nog gå och lägga mig - jag fick bara tre timmars sömn inför idag.
Grattis till fin bedömning. Hon är fin!Och så lite bilder!
Så här såg Luna ut den första tiden/under bedömningen. Hyfsat skärrad och missnöjd.
Så här såg det ut efter ett långt och tydligen styrkande gos.
Så här såg burskynket ut. (Vi hittade en fin liten matchande vippa som ligger på bottnen på buren. Vad då mycket rosa? )
Och så bedömningssedeln om någon råkar vara intresserad. Det enda ord jag inte lyckats tyda är det sista ordet i pälskolumnen. Någon som våga gissa sig på vad det står?
Förlåt för bildbomb! Nu borde jag nog gå och lägga mig - jag fick bara tre timmars sömn inför idag.