Utställningar 2007

Sv: Utställningar 2007

Årsdebut blir förhoppningsvis Lilla Stockholm!

Om jag vågar... blir ju första gången i öppen klass då... med hans öron :o :angel:

Men sedan ska jag på en skk-utställning i Alfta också. Och ev. någon i nyköping eller om det var norrköping??
Eller Västerås. Någon av dom... Blir kanske västerås när jag tänker efter... hmm..

Sedan blir det Stora Stockholm nästa höst, min favoritutställning! :bump:
 
Sv: Utställningar 2007

Lilla stockholm, Västerås, Österbybruk, Stora Stockholm.
Sen funderar jag på Högbo, Norrköping, Nyköping, Öland och Sofiero.
Ev. Alfta om det finns övernattning där :angel: :angel:

Kommer dock inte att bli alla dessa, men fundera får man ju :D :D
 
Sv: Utställningar 2007

Ska till Malmö Int. i mars. Sedan så är det en inofficiell i Bosjökloster som jag kanske åker på. Hässleholm Int. och Nat. är nog tämligen säkra kort, och vi ska definitivt till Sofiero.
 
Sv: Utställningar 2007

Hässleolm Valp nu i februari, har inte bestämt om hunden ska på Malmö int, för jag kan inte då, sen blir det nog Lomma inoff och Hässleholm Nat + SSPK och därefter Mälarpinschern. Fast jag får se hur det går, det blir ju juniorklass och det är ju "på riktigt".
 
Sv: Utställningar 2007

Tänkte åka på så många som möjligt!!! Har skaffat en ny hund :) har tidigare mest hållit på med katter. Men min nya är från Belgien och har vunnit massor så nu tänkte jag tjäna storkovan, hehe :D
 
Sv: Utställningar 2007

Jag ville till Hässleholm men inte min man. Kanske lika bra å andra sidan, det är helgen innan vi flyttar och pengarna behövs till det.
 
Sv: Utställningar 2007

Jag skippar Malmö, känns lönlöst att ställa mina jyckar för en domare som beskrivs som "dvärghundsexpert" :crazy:

Men sen blir det Hässlehåla, Ronneby, Öland, Tvååker, Sofiero, Växjö, och Stora Stockholm. Eventuellt får jag väl säga, jag gallrar bland domare och ställer inte för dem som inte kan rasen, så några kommer gå bort.
Och på vissa ställer jag bara den ena hunden.

//E
 
Sv: Utställningar 2007

De enda jag har inplanerade just nu är den nationella och internationella i Piteå. Sen får vi se om vi åker på någon mer. :)
 
Sv: Utställningar 2007

Ni som är hundveteraner kan väl svara på min fråga? hur mycket pengar kan man tjäna om hunden vinner mycket utställningar? Funderar nämligen på att sluta jobba och vill få ekonomin att gå ihop.
 
Sv: Utställningar 2007

Typ ingenting.

Det enda du vinner på är ev. parningsarvoden, annars förlorar man bara en jäkla massa pengar.

//E
 
Sv: Utställningar 2007

NEJ nu skämtar du!!! har ju åkt heeeela vägen till Belgien för att inhandla denna hund. trodde ju att jag enkelt skulle samla ihop till födan och lite mer. Har blivit lurad!!! Någon som vill köpa en utställningshund??
 
Sv: Utställningar 2007

Och jag tror att du skämtar annars är du otroligt lättlurad.

Vad har du köpt för hund då? Namn på hunden?

//E
 
Sv: Utställningar 2007

Tänkte åka på så många som möjligt!!! Har skaffat en ny hund :) har tidigare mest hållit på med katter. Men min nya är från Belgien och har vunnit massor så nu tänkte jag tjäna storkovan, hehe :D

Ni som är hundveteraner kan väl svara på min fråga? hur mycket pengar kan man tjäna om hunden vinner mycket utställningar? Funderar nämligen på att sluta jobba och vill få ekonomin att gå ihop.

NEJ nu skämtar du!!! har ju åkt heeeela vägen till Belgien för att inhandla denna hund. trodde ju att jag enkelt skulle samla ihop till födan och lite mer. Har blivit lurad!!! Någon som vill köpa en utställningshund??

d030.gif
 
Sv: Utställningar 2007

:rofl: :bow:

Utställningar kostar bara. Det vet jag som inte ens varit på min första utställning än. Språngavgifter möjligen, men det är ju inget man lever på.
 
Sv: Utställningar 2007

Jag måste bara få fråga er som vet, vilka datum är utställningen i Österbybruk?
 
Sv: Utställningar 2007

Beror på vad ekonomin tillåter...
Börjar med Lilla Stockholm iaf. Sen blir det med största sannolikhet Österbybruk, Västerås, Nyköping och/eller Norrköping. Funderar på att åka till Gotland också, tänkte lura med pojkvännen på en liten semester samtidigt.
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 583
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp