Utställning

Reykur

Trådstartare
Jahapps, då var det strax dax att anmäla till första utställningen själv då! Uppfödaren anmälde förra gången men nu är det upp till mig.
Jag må vara dum men jag fattar inte hur det går till :o
Jag ska skicka anmälan till min egen klubb men pengarna ska in till utställningsannordnarna?
Jag litar inte på nån annan, jag vill verkligen få med mina katter och det är få katter/dag på denna utställning alltså vill jag göra det själv, kan man det?
Kan man maila anmälan eller måste det postas?
Jag blir frustrerad av att inte veta, help please :angel:

Sv: Utställning

Det är betalningsdag som avgör om man kommer med. Anmälan måste skickas via egna klubben, skicka den till din utställningssekreterare veckan innan anmälningstiden börjar så hinner h*n få iväg den till första anmälningsdag. Den senaste tiden har många utställningar blivit fulla första dagarna (tom så att det blir lottning mellan de som anmält första dagen) så det gäller att vara i god tid... De allra flesta klubbar tar bara emot anmälan på papper.

Var är det du ska ställa?

Tierp ska jag ställa.
Min klubb accepterar anmälan via e-mail om man skickar in en fullmakt, men då får jag se till att posta denna anmälan med snigelmail då, för nån fullmakt har jag inte postat.
Hmm.. Gahh som vanligt är jag ute i dålig tid! Skriva ut blanketter i morgonbitti, och posta i morrn då, måhända jag lyckas hinna med då.
Men alltså, jag betalar in till utställande klubb? Pg borde ju stå på inbjudan? (som inte kommit ut än, första anmälningsdag är 11/12)
På inbetalningen, vad ska jag skriva där? Namn, och något mer för att kunna förbinda betalningen med anmälan?

Om man ska anmäla en katt som inte än är registrerad, då skriver man "Under registrering" va, och kompletterar senare?

Ursäkta 1000 frågor, alla är vi barn i början ;)

Pg står på inbjudan, och vilka uppgifter de vill ha med betalningen. Jag brukar skriva namn, telnr, klubb och ems-kod.

Skicka inbjudan och en fullmakt så kan du ju anmäla via mail sedan.
Ungar anmäler man u.reg, ja :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka