Utställning... Show

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Colombia_Girl
  • Startdatum Startdatum
C

Colombia_Girl

vet inte om jag lagt denna tråd rätt, flytta den isf =)

Måste få veta, jag vet att många som visar upp sina hästar använder bla olja på hästen för att få den se svettigt blank ut, vad använder du?

Hur resonerar man kring detta.. jamenar.. varm sommardag och olja i pläsen, osv..

Visst glansen kommer innefrån, men just till show så brukas det kladdas in en hel del grejs i pälsen =)

berätta era erfarenheter!

Sv: Utställning... Show

Pälsglans i pälsen, babyolja i man o svans samt lite på huvudet. Inget mer! Ställer ut 10-15 hästar varje sommar.

Sv: Utställning... Show

aha... det på huvudet är alltså typ på detaljer kring mun och ögon då eller??

Liknande trådar

Avel Hej! Börjar med att be om ursäkt om jag gör några fel då det här är mitt första inlägg :) Har läst många gamla trådar och vet att det...
2
Svar
21
· Visningar
2 876
Hästvård Hej! Behöver dels skriva av mig, men kanske någon som är eller har varit i en liknande situation som mig. Hästen i fråga är ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 279
Senast: fruxolisa
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 698
Senast: Karminnie
·
Relationer Vänder mig till kloka buke genom mitt anonyma nick... Är lite uppe i varv nu och känner att jag måste få ut allt, men ska försöka...
Svar
19
· Visningar
2 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka