Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag ska ställa i överkalix, på lördagen
KL
Jag funderar på klädsel när jag ska ställa Ila.. Svart går ju helt bort. Frågan är vad jag bör ha? Hon är svart trefärgad.
Helvitt? Beige? Sticka ut med något färgglatt?
Hade jag varit du så hade jag valt beige.
Fast, jag har faktiskt ställt svart hund med svart klänning och jag har haft bara ben när jag visat cremefärgade hundar. Dock gör jag så att jag stannar framför dem när jag står still då, just för att inte "smälta ihop" med hunden.
Nu till helgen ska jag visa flera hundar. En guldfärgad, två svarta, kanske en fläckig och en som jag inte vet vilken färg den har (jag vet inte vilken hund jag ska ställa i en klass, bara att det blir någon ). Eftersom alla ställs samma dag och är samma ras så finns ingen tid alls till att byta kläder, jag får vara glad om jag hinner byta nummerlappp Då blir det svart klänning till alla. Förhoppningsvis kommer det se bra ut ändå.
Hmm ja jag har redan en beige outfit som är bra på sommaren så det är ju smidigt.
Har dock varit väldigt sugen på att köpa en vit outfit. Är ju skitsnyggt om man lyckas hålla sig ren
....Funderar på att sätta fast alla nummerlappar på min säkerhetsnål innan jag går in i ringen och sedan riva av dem vart efter jag varit i ringen. Ska jag in i bästa tik så lär det ändå gå att sätta fast dem igen... Annars hade det bästa varit att ha en sån där plastficka på armen, men när jag provade en väns sådan så var den för stor och gled av... .....
Line_n tycker nog det skulle bli snyggt med mörkgrå botten och färg upptill, typ vinrött, turkost, gönt eller liknande ) har du grått till hunden framhävs svärtan lite extra
Låter snyggt! Ska nog ge mig ut på shopping innan nästa utställning, har inte uppdaterat utställningsgarderoben på ett år
jag har en plastis och ja: de åker ner om man inte ställer in dem ordentligt hårt, och i övrigt: det är svårt nog att pilla ner en endaste nummerlapp i den, vill inte ens fundera på hur den skulle vara med flera lappar. när jag ställer fler hundar än en kommer jag försöka ha varsin plastis, för ur regn- och allmän slit-synpunkt är de fantastiska. (och jag köpte min för en tjuga i priser och plaketter på någon skk-utställning )