Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.. Jag undrar om inte vi var i samma ring? Ring 16?
Och GRATTIS!
Men va?
Får de inte gå gruppfinal ändå? Är det nytt?
Våra vita har ju bara fått tävla om cacib i ett år, men nog har de varit med i gruppfinaler ändå..!
(och GRATTIS till fina resultat )
Då såg jag säkert er, var på plats tidigt och tittade lite där i början
KL
Någon mer som ska till Backamo 25 augusti? Min lille är anmäld och jag hoppas jag kan övertala uppfödaren att visa honom Nu gäller det att träna inför ringdebuten för lillvalpis!
delvis kl
Vi var åxå i Ronneby! Min lilla korthårstik vann btkl och knep CERT och BIM! Inte illa för att vara i unghundsklass och hennes tredje officiella utställning i Sverige Kändes extra roligt eftersom hon höll på att dö pga felbehandling hos vetten för bara ett par månader sedan och sen tillfrisknade och blev sig själv igen, och så känns det som en revansch efter stora sthlm där domaren upplyste mig följande "Det blir VG. Du kan gå och titta på någon av hundarna som vinner sen, de är FINA chihuahuas, så ser du att din inte ser ut så" Sjukt elakt sagt! Och hon har knipit CK på sina samtliga starter förutom den vändan, ställd x flera i Danmark också.
Sjukt stolt iaf över min lilla dam som gick som en klocka i ringen!
kl*
Kan ju berätta att "någon" här börjar bli lite nervös. På lördag ska vi på vår första utställning någonsin både för mig och valpis. Shit pommes frites! Jag har alltså inte ens varit på en utställning som åskådare så jag har ingen aning om hur det går till eller vad man gör, typ.
Det är en inofficiell iallafall och det är bara min hund som är anmäld av denna ras.
Några tips?!
Tack för tips! Kan jag ha hans vanliga läderkoppel och vanliga halsband? Kändes lite overkill att köpa utställningskoppel innan jag ens vet om vi gillar det!Titta på några innan så ser du vad du ska göra.
Ta med nummerlappshållare och ett lämpligt koppel och halsband.
Jag gjorde samma sak för 1,5veckor sen (dock på en officiell utställning)och det gick bra. Kom dit och visste typ att vi skulle springa i vänster varv och ställa upp framför domaren (tittade på filmer på youtube för att ens veta så mycket ).
Tack för tips! Kan jag ha hans vanliga läderkoppel och vanliga halsband? Kändes lite overkill att köpa utställningskoppel innan jag ens vet om vi gillar det!
Men det låter ju som att jag borde klara det iaf. Och vänster varv, det är samma som vänster varv med hästen?