Utrustning till minishettis

E

Elite

Tänkte köpa ett träns, bett och ett regntäcke till grabben min som är en väldigt liten krabat och undrar vad de kan vara för storlek på en minishettis (på gränsen till shettis)?

Är det 85 cm som man kan gå efter eller kan man mäta ut för täcke och bett? :crazy:

2770680.jpg

Mät ifrån manken till svansroten, då får du ju reda på vilken storlek. Men 85 borde ju passa. Bett är uju lite svårare, du får väl försöka att hitta nånting att mäta med, men det kan ju bli lite annorlunda när ett bett med samma längd kommer i munnen.

Försök hitta något bett, större bett, att mäta med. Stoppa in det i munnen och dra ut på ena sida, håll kvar där, ta ut bettet och mät hur långt det ska vara! :)

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 566
Senast: Raderad medlem 149793
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 087
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12