E
enanonym
Ja, snart är det ett år sedan jag slutade med p-piller och har fått klartecken från kvinnokliniken att boka tid för utredning i december om ingenting har hänt då. Vilket enligt dem ska innebära att jag får påbörja utredning i januari eller senast februari.
Men direkt efter att man lägger på luren uppkommer ju tusen frågor... Så, vad händer egentligen, man ska ta en massa prover sa hon men vad är det för prover?
Är det enbart jag (kvinna) som ska ta prover vid första besöket?
Om de hittar nåt fel, säg att jag inte har ägglossning tex (misstänker att det kan vara så), så får man ju först tabletter för det, så då är det väl "åk hem och ligg" som gäller..? Men när tar man nästa steg ifall inte det funkar?
Svårt att precisera några frågor, men all information uppskattas!
Men direkt efter att man lägger på luren uppkommer ju tusen frågor... Så, vad händer egentligen, man ska ta en massa prover sa hon men vad är det för prover?
Är det enbart jag (kvinna) som ska ta prover vid första besöket?
Om de hittar nåt fel, säg att jag inte har ägglossning tex (misstänker att det kan vara så), så får man ju först tabletter för det, så då är det väl "åk hem och ligg" som gäller..? Men när tar man nästa steg ifall inte det funkar?
Svårt att precisera några frågor, men all information uppskattas!