utomlandspraktik

L

Liniz

Är det någon som har några förslag på stall att göra utomlandspraktik på? tacksam för alla förslag... Tack på förhand! //Lina

Kolla i ridsport där brukar finnas folk som söker pratikanter och sånt, både inne i Sverige och utomlands.

-------------------------------------

Star quality all over my name

Hej, jag vet många stall som tar emot praktikanter. Är det föt kort eller lång tid? Ska du jobba längre tid så kan det vara bättre att börja i Sverige, om du inte är jättevan, det är tuffare utomlands. men har du bra vana, så maila gärna så kan jag tipsa om bra ställen, där folk är justa...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu har Internationella Ridsportförbundet lämnat in ett förslag på hur OS i fälttävlan kan se ut i Los Angeles. Avgörandet ligger hos...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Undrar vilja hästtransporter dom har diagonallastning? För två hästar! Tacksam för förslag!
Svar
1
· Visningar
1 001
Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 301
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 716
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar