utomlandspraktik

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Liniz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 411
L

Liniz

Är det någon som har några förslag på stall att göra utomlandspraktik på? tacksam för alla förslag... Tack på förhand! //Lina

Kolla i ridsport där brukar finnas folk som söker pratikanter och sånt, både inne i Sverige och utomlands.

-------------------------------------

Star quality all over my name

Hej, jag vet många stall som tar emot praktikanter. Är det föt kort eller lång tid? Ska du jobba längre tid så kan det vara bättre att börja i Sverige, om du inte är jättevan, det är tuffare utomlands. men har du bra vana, så maila gärna så kan jag tipsa om bra ställen, där folk är justa...

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
294
Senast: Gabby_Ossi
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Oknytt
·
Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 294
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
536
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka