Utomhus burar för marsvin

S

.Sandra.

Hej,

Jag tänkte jag skulle ta ut mina marsvin nu till somn´maren och när värmen kommer.
Jag har tänkt köpa en som här trekantsbur, men dom verkar inte ha öppning, så att man kan öppna, både på långsidorna och kortsidorna... :crazy:

Vad finns det som jag kan använda? Någon som rekomenderar någon bra sort?

Sv: Utomhus burar för marsvin

Bygg en egen, då blir den precis som du vill ha den..
jag håller på att bygga 2 st uteburar till mina smågrisar.. det tyckte jag blev både billigast (förutsett att man har grejjorna hemma) och lättast då jag inte hittade någon bra jag ville ha..

om du inte vill eller har möjlighet att bygga en själv så kan du ju alltid sätta in en annons om att du önskar köpa en trekants bur elr liknande. : )
det gjorde jag , och shit så många som ringde. :p haha

NagelacksBeroende skrev:
om du inte vill eller har möjlighet att bygga en själv så kan du ju alltid sätta in en annons om att du önskar köpa en trekants bur elr liknande. : )
det gjorde jag , och shit så många som ringde. :p haha
Ja det brukar man få och får du inte det så åk till Granngården eller någon trädgårdshandel och köp kompostgaller. De är billiga och av dem kan du lätt sätta ihop en stor bur av och köper du två förpackningar får du 8 nät så det räcker till att göra tak också.
Lycka till.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 976
Senast: Squie
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 893
Senast: Hermelin
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 460
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama