Uteboxdjungeln - vilka är bra?

welshtoka

Trådstartare
Funderade på att utöka gårdens lilla stall med 2 uteboxar och har googlat lite. Men innan jag bestämmer något tänkte jag kolla med de som har erfarenhet av olika modeller o märken genom bukefalos. Ett forum med många aktiva;).
Hjälp mig!
Synpunkter o erfarenheter o sånt som är bra att tänka på innan man slår till. Tänkte mig i grunden standard standard men är öppen för åsikter. Ska man ha skjutdörrar eller engelska modellen med 2 delat?

Sv: Uteboxdjungeln - vilka är bra?

Skjutdörrar tror jag inte det är någon tillverkare som har som standard. Förmodligen av den enkla anledningen att det är väldigt opraktiskt på uteboxar. På vintern kan de frysa fast och bli svåra/omöjliga att öppna, när det blir kladdigt ute är det lätt att få grus och sten ivägen för dörren o s v.

Liknande trådar

Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
14 324
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 539
Senast: MML
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 417
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel