utebliven premie?

C

Cettan

Jag var och tävlade för en månad sedan och vann två klasser som det var premier i. Premierna skulle betalas ut via TDB och det var lika stor premie för båda klasserna. Klubben betalade in en av premierna men inte den andra. Jag väntade några dagar ifall det var banken som strulade och sen mailade jag och frågade vad som hänt. Fick inget svar. Väntade en vecka och kontaktade dem igen, och fick då en ursäkt och ett löfte om att pengarna skulle betalas in på mitt bankkonto snarast för de hade redan fört över alla pengarna från TDB. Nu har det gått ännu en vecka och jag har fortfarande inte fått några pengar och jag mailade för några dagar sedan och har fortfarande inte fått något svar på det. Hur beter man sig? Jag känner mig så girig som tjatar om pengarna, men samtidigt så är det ganska mycket pengar för mig och jag skulle verkligen behöva dem. Hur gör man?

Sv: utebliven premie?

Skickar ytterligare en påminelse till klubben och en kopia till ditt distrikt.
Det handlar om att man ska kunna ha förtroende för en klubb att de sköter sina betalningar till sina kunder (=ryttarna).

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 825
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 428
Senast: lizzie
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 113
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar