Ute-bordsduk

Niyama

Trådstartare
Vart hittar man en snygg sån där plastig duk som man har på bordet ute? Heter dom nåt speciellt?

Jysk hade bara fula och kommer inte på var man mer kan kika och googling gav inte mycket.

Sv: Ute-bordsduk

Jag har vaxat linne. Absolut det snyggaste alternativet, ser ut som en vanlig linneduk och finns i olika färger. Kolla i välsorterade tygbutiker!

Jag har svårt att tänka mig att orden snygg och plastig kan platsa i samma mening... Men överbevisa mig gärna :p

Haha, jag tänkte på det när jag skrev. Men mindre gräslig då :D

*kl*
Tack för tipsen!
Vaxduk gav betydligt mer på google så om jag inte hittar i butik kan jag beställa nu i alla fall.

Hornbach har massor med vaxdukar. Många är riktigt fina dessutom. Jag gillar enfärgat och de har flera färger utan blommor eller prickar eller annat konstigt mönster.

Blommor, prickar och konstiga mönster på vaxduk gillar jag :)

Inte att ha på bordet då, men att göra skynken som jag trär på bommarna, man får en massa "läskiga" hinder till en billig peng :D

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
11 381
Senast: Habina
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: ameo
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII