Utbildningsmaterial ridvägar

svea

Trådstartare
Jag håller på och lär en tioåring att rida och det vore bra om hen kunde öva lite på ridvägarna mellan passen. Har någon förslag på bra utbildningsmaterial?
 
Inte riktigt utbildningsmaterial, men på den lokala ridskolan har det varit en del käpphästaktiviteter, bland annat då att lära sig ridvägar och program via att man "rider" vägarna med käpphästen.
 
Bra förslag, men vi behöver en bok med bra bilder eller något annat så att hen kan se hur vägarna ska se ut.
 

Liknande trådar

Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 189
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
729
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag är väl knappast ensam om att spendera väldigt många timmar ute i naturen till häst 🐴 Och jag är nyfiken på vad ni har för...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 989
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp