uskudar des malais?

Sv: uskudar des malais?

Ja, men så otrevlig är jag inte.. Jag är faktiskt trevligare än jag ser ut. ;)
Skickar ett PM med min mailadress :)
Ulrika

Det 3,5 åriga stoet efter uskudar des malais har magini på mödernet. Lite konstig blandning (?):confused:... Jo, i utvecklingen är hon absolut med de andra i samma ålder. Det är bara att hon knappt är inriden som jag stör mig på. Ägaren har inte tid med hästen, så hon får bara gå och skrota i hagen :crazy:
Knappt några muskler, det är så synd för hästen borde vara med i fyra års testet i år! Men det blir det ju knappast. Uuusch.. :mad:

/ Bums

Tillägg...
blev osäker på om jag skrev rätt på des, det ska uttalas med ett snabbt kort e iaf, de, kanske man skriver deh då, är inte så bra på att skriva ner hur saker uttalas, hoppas du fattar iaf:)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 340
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 982
Hästvård Vi har köpt en ponny som det har visat sig att han krubbiter/snappar luft. I efterhand har vi fått reda på att han gjort detta sen han...
2
Svar
21
· Visningar
2 128
Senast: Roheryn
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 665
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka