Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har sett många unghästar efter honom, dock ingen i ridbar ålder.
Men de föl/unghästar jag sett efter honom har varit ädla och rört sig mycket bra.
De flesta har varit bruna med inga eller väldigt lite tecken.
Har även sett en gudasnygg fux.
De har haft ett lugnt temperament och varit väldigt härliga som hästar.
Men Uskudar själv har ett bra temerament även han.
Han har ju inte så många avkommor, men de som finns går mycket bra på tävlingar och så.
Han är en fin hingst med jättebra stam och det är synd att han inte har blivit använd så mycket.
Funderar på att betäcka mitt sto med honom nästa år, beroende på hur fölet som hon väntar nu blir.
Jag hade tyckt det hade varit roligt att se bilder och höra lite mer om honom. Han är ju fransman, och bör väl ha lite franska nerver.. Fast det är ju inte säkert..
Ulrika
Jag har betäckt henne med Corlensky G i år.
Hon är e.Nactus - Magini - Bonaparte - Cyrano - Brisad - Fokker
Jag har faktiskt sett några e.Uskudar des malais - Nactus som har varit MYCKET trevliga.
Även de har varit ädla med bra gångarter, faktiskt lite bättre gång som jag antar kommer från Nactus.
Jag vet inte hur han haft det förut, men tror att betäckningssätt kan vara en anledning till att inte så många använder honom nu. Sen är han gammal och tävlas väl inte längre, och då glömmer nog många stoägare bort att hans finns.
Ja, tyvärr så har du helt rätt i det.
Men i alla fall jag tycker att det är synd att han använd så lite spreciellt med tanke på hans stam som ju faktiskt är eftertraktad.
vet ej hur många avkommor han har i Danmark. Vad har deras avelförbund för hemsida tro? Mitt föl verkar mkt trevligt iallafall med vackert huvud och supertemperament samt mycket bra skritt och gallop. Han verkar ge snyggare avkommor än vad han själv är .
okey, vad trevligt, måste bara fråga hur din ser ut till färgen?
Bild?
Ja, han ger snygga avkommor, men han själv är inte så ful i verkligheten heller, bilden i hingstkatalogen är han inte så snygg på, men där är han i lite överhull och så.
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Trädgård & Växter Ja eller hur! Finns bara ett problem - jag är urusel på att rensa :o Det blir liksom inte av. Då är det enklare att jämna till skiten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.