Usch vad svårt, Hjälp mig välja...

Nikkis

Trådstartare
... Tjänstetecken som jag ska special beställa till valpis:D :bump:

Vet inte alls vilka färger som jag ska ha, eller motiv om det nu ska vara ett sådant eller vilken stil det ska vara på texten och Vad för text det ska vara osv...???

Nu vet jag inte om jag får lägga in hemsidan som jag ska beställa ifrån här? Vågar man smyga in den i en osynlig liten länk tro?:angel:
(Moderator, Om länken nu inte får vara här, ta snälla inte bort tråden alt. låsa den, utan ta bara bort länken så får jag lösa det med bilder ist.:bow:)

Hur som helst, vad tycker Ni passar denna 'lilla' krabat?
S1036234.jpg

Vill gärna att det ska synas bra och vara snyggt, den eventuella smuttsen får heller inte synas allt för lätt-så färger såsom vitt och dyl. går nog bort.
Och vilken stl ska jag beställa!? Valpis är 6 månader imorgon och är rätt stor (+30kg och +60cm i mkh). Han är en hane för er som inte vet.
Stl som är aktuella för honom följande;
M-tex schäfertik
L-tex schäferhane

Det vanliga/standard tjänstetecknet han(och gamlingen) har nu är stl 4, vad motsvarar det?

Åh, snälla bukefalister-hjälp mig att välja, blir snart tokig.

Sv: Usch vad svårt, Hjälp mig välja...

Raderat........

Senast ändrad av en moderator:

Svart, rött och gult blir skitsnyggt tillsammans:d
Min tik drar fyra i storlek å hon väger ca 32 kg...

Hmm... Kanske, fast i vilken kombination menar du då? :D

Men vad motsvarar en 4a i bokstavs storlek?

Nått liknande.. fast svart på sidorna och beige på ryggen.. fast en snyggare beige färg.. ;) tror det passar bra ihop med hundens färger :angel:

Hmm... tror inte att det finns en annan 'beige'.:(
Och undra om det kommer synas när det är svart på sidorna?
Kolla gärna in --->Länken<---
Där visar dom sitt urval av färger osv.

Senast ändrad:

Hmm... Kanske, fast i vilken kombination menar du då? :D

Men vad motsvarar en 4a i bokstavs storlek?

Jag hade ju önskat att det fanns passpoal (eller vad det heter) på grejjerna då hade det vart lättare... har inte riktigt kommit fram till vilken kombination:crazy:
En fyra hoppas jag att det motsvarar medium hos tik annars är jag illa ute:o
Jag har beställt nämligen:d

Ah, jag förstår. Är det länge sedan du beställde? Jag funderar fortfarande själv på storleken, Large känns så himla stort:crazy:
Isynnerlighet när valpis inte är färdigväxt ännu...

Jag funderar hur som helst på ngn av dessa färger till Nero. Så får ni det liite lättare med att hjälpa mig;)
rod_svart.jpg

bla_svart.jpg

turkos.jpg

beige.jpg

Och så här skrivet (dock med annan text stil), fast med hundens namn, dvs 'Nero' och inkl. tassen.
gul.jpg

ELLER denna, väldigt söt och charmig tycker jag, fast då byter jag givetvis ut Husses till Mattes Stjärna-eller tycker ni att det är 'stöld' och jag borde komma på ngt. eget?:angel::D
hussestjarna.jpg

Så, vilket tycker ni är snyggast?

Tkr det gulsvarta är klart snyggast!:d

Hoppsan.... Jag passerade tusen:o
Totalt off topic:angel:

Själv så beställde jag ett rött å svart! Idag, å det tar tydligen ca en vecka att få det!
Å tack:D

Det är verkligen skitsvårt med färgerna, särskilt sådär på foton, jag har ett tjänstetecken därifrån i dom här färgerna http://www.truxelis.com/Brodyr/images/bla_svart.jpg och jag vet inte jag, men i min dator är den inte blåblå men det är den i verkligheten(därmed inte sagt att jag inte är nöjd, pratade med henne innan och visste om färggrejen)
Jag kan tänka mig att den skogsgröna och den gråa kan passa din pupp, men det är ju inte direkt färger som syns i skogen:(
Rött kan nog funka, men det känns lite för vanligt.

Vänta här nu.... Vadå blå, blå? På bilden är den svart blå? Såå fel kan det väl inte se ut?:confused:

nej sorry.. sitter nog i min egna lilla värld:ojag tänkte på nyansen på det blåa:o:D

Aha... Den är bara Blå, inte JÄTTEBLÅ som det ser ut att vara:D
Eller tvärtom.... Eller nåt....

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 512
Senast: Sel
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 392
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Förra året kantades av den ena jobbiga händelsen efter det andra med bland annat en älskad hund som gick bort, ett dåligt förhållande...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 080
Senast: EmmaW
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 403
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Mata småfåglarna