Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
min första tränare (mkt. klok gamal ryttmästare) rekomenderade oss att först skritta fram ordentligt på halvlång tygel, därefter trava löst och ledigt fortfarande på halvlång tygel en stund för att sedan fatta galopp i lugnt, låg och avslappnad form fortfarande på halvlång tygel en stund. därefter började vi jobba igenom hästen. likadant när träningen avslutats.
min första tränare (mkt. klok gamal ryttmästare) rekomenderade oss att först skritta fram ordentligt på halvlång tygel, därefter trava löst och ledigt fortfarande på halvlång tygel en stund för att sedan fatta galopp i lugnt, låg och avslappnad form fortfarande på halvlång tygel en stund. därefter började vi jobba igenom hästen. likadant när träningen avslutats.
en sorts "streching"
har jobbat för andra tränare som resonerat att när man sitter upp så ska hästen jobba direkt. ett resonomang jag inte har när jag får bestämma själv (på mina hästar) dom rids som jag lärt mig från början