uppskrivning monté imorgon

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Vad ska jag tänka på? jag måste ju kunna kvalgränserna, in och utvägning, utrustning häst och ryttare...vad ska jag kunna mer? Övriga frågor är väl något liknande i travet, alltså voltning, defilering mm och det provet har jag gjort o klarat en gång så de ska ju inte vara några problem. Är ju kompleteringsfrågorna i monte som jag måste läsa på. Så fram med allt jag ska läsa på o kunna..som har med monte att göra o som kan tänkas komma på provet.

Tacksam
:bow:

Sv: uppskrivning monté imorgon

Lite nyfiken bara: Hur mycket kostar det att ta montè licens samanlagt?

ingen aning :p har inte betalat än. men i o m att jag kompleterar monten så kostar de nog inte så mycket. Vanligt travlicens kostar 2500kr.
Puttaaaar

var kan man ta mont'e licens jag är rätt så sugen på att ta det

voltning, drivning, autostart och olika praktiska regler

det är lätta frågor så allt kommer att gå bra :)

Senast ändrad av en moderator:

maria126: du har inte tänkt på din närmaste travbana:angel:

jo då men vet ni när det finns licens tagningar på halmstad eller jägersro jag hittar inte det

När jag tog min montélicens för två år sen behövde jag inte skriva eftersom jag hade gjort det när jag tog min lärlingslicens:angel:

Varje onsdag kl 5 samlas alla som vill ta kör eller montelicens i amatörklubbens lokaler på Jägersro.
Ring och anmäl innan på sekreteriatet till Paula.
Jag betalar 100 kr per ridet lopp, antar att det kostar nåt mer sen när man väl ska ha sin licens.

har ni nr till jägersro så man ringer till rätt person.. :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det kommer säkert vara några som tycker att jag skriver nåt dumt nu eller att jag är taskig eller att jag har fel och sånt som det...
2
Svar
30
· Visningar
2 761
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 423
Senast: Solstig
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 225
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka