Uppsalagänget, är det dags?

Provar putta denna en gång för att kolla om det finns intresse. Annars ser jag tystnaden som ett svar att vi väntar till i vår.
 
OM allt går planenligt kommer jag vara i Uppsala 9-12 november. Så, blir det en träff då kanske jag kan hänga på! :D
 
Jag kan bara 9e av de dagarna, då är jag ledig. Men det är väl en tordag så kansle inte så många som kan då. Men kan alltid ta med den i förslag sen 😇.
 
Slänger in lite datumförslag 😇.
Resturang och tid får ni andra gärna bestämma denna gång, Jag är arbetsfri de dagarna 😇.

Vi som vill vara med

4 november alla helgons dag , lördag
Cattis_E

5 November, söndag
Cattis_E

9 November, torsdag
Cattis_E

18 November, Lördag
Cattis_E

19 November, söndag
Cattis_E

24 November fredag
Cattis_E (efter kl. 17)

26 November, söndag
Cattis_E
 
@LadySara Kul att du vill komma. Ta en koll i almanackan vid tillfälle och skriv upp dig som intresserad om någon av dagarna för förelås. Så ökar ju chansen kanske lite att det blir en dag du kan.

@Tranan Kanske är intresserad av denna träff också?
 
4 november alla helgons dag , lördag
Cattis_E, Tranan

5 November, söndag
Cattis_E, Tranan

9 November, torsdag
Cattis_E, Tranan

18 November, Lördag
Cattis_E, Tranan

19 November, söndag
Cattis_E, Tranan

24 November fredag
Cattis_E (efter kl. 17), Tranan (efter 17)

26 November, söndag
Cattis_E, Tranan
 
Jag kan inte den 4e. Eller snarare skulle inte orka, ska på 7-årskalas. Resten är lite mer ”beror på”.
 
4 november alla helgons dag , lördag
Cattis_E, Tranan

5 November, söndag
Cattis_E, Tranan

9 November, torsdag
Cattis_E, Tranan, ev ameo

18 November, Lördag
Cattis_E, Tranan

19 November, söndag
Cattis_E, Tranan

24 November fredag
Cattis_E (efter kl. 17), Tranan (efter 17)

26 November, söndag
Cattis_E, Tranan
 
@lil-sis Betyder det att det är 24 eller 26 nov som passar dig bäst då?
Eller nåt mer datum?
Hade inte tänkt spika något riktigt än, om vi inte tänker vill 5 Nov förstås. Då behöver vi spika det snart 😇.

Taggar lite folk jag kommer på, även om jag helt förstår om man tycker det är för tätt inpå förra träffen och vill stå över. Men så ingen missat. Fyll gärna på om ni vet någon mer som kansle vill.
@Liten_Ung @Houdinie @Liten @Malin_L @SiZo @lizan
 
Hur 17 gör man för att få listan så nan kan skriva dit sitt namn nånstans. Jag är tydligen helt värdelös på bukefalos å hur det funkar 😆🤣
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 860
Senast: gullviva
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: astronaut
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 412
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp