uppsägningstid

Sv: uppsägningstid

Jag ar heller inget kontrakt och frågade igår om uppsägningstid, fick till svar att det inte var någon speciell uppsägningstid så jag flyttar i mitten av nästa månad och betalar halva hyran på båda ställena.

Just nu har jag ingen uppsägningstid = Har hästarna i vårat egna stall :banana:

Men tidigare har det varit allt i från 1-3 månader.
Och tyckte då att det var rätt okej.
Fast jag har ALLTID sett till att få stallplatser där man då bara behöver betala kallhyran och inget annat.

Jag har 1 mån uppsägning i mitt stall men undrade om det var någon skillnad på vem som sa upp?
Är det från det datum som h-gästen sagt upp sig te.x 9/1 blir det till den 9/2 + febr ut??

är det ok att sparka ut dig och hästen utan förvarning, det borde du ju tycka :smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 613
Senast: warg
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 251
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 226
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 558
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur