Uppladdning till Tripphult (bilder).

HeddaVovven

Trådstartare
Jag och vovven har varit i norrland (Borlänge :D) och hälsat på systeryster och då passade vi på att träna (och busa) lite med hundarna, så här kommer lite bilder på stjärnorna.

Hundtrning002.jpg

Hundtrning009.jpg

Hundtrning024.jpg

Hundtrning023.jpg

Hundtrning033.jpg

Vad har ni gjort med era hundar på sistone? Släng in lite bilder ni med!

Sv: Uppladdning till Tripphult (bilder).

Härliga bilder. Fin kontakt.

Denna gång släpper vi ihop Sisu o lilla Hedda får vi se om vem som behåller pinnen.

Tack!

Det blir nog Sisu som tar pinnen, min lilla höna gör inte en fluga förnär ...

Vad fina ni är :love:

På senaste tiden har jag och Zipper bantat, han har gått ner tre kilo och börjat bli riktigt fin! Eller inte :crazy:

Han gick upp ifrån 29kg till 37kg efter kastreringen, trots både ökning på motion och minskning på mat. Hemska hund :mad:
Men lite har han allt blivit smalare.
Igår:
DSCN4527.jpg

Tre veckor sedan:
DSCN8331.jpg

Träningsbilder är det dåligt med.. Jag borde be någon fota oss.

Senast ändrad:

"Ta pinnen Hedda, gå och hämta pinnen nu Hedda. Ja Hedda, ta pinnen nudå!" ;)

Men en sak är säker och det är att Hedda är en krutgumma i närheten av vatten! :D

Härliga bilder. Fin kontakt.

Denna gång släpper vi ihop Sisu o lilla Hedda får vi se om vem som behåller pinnen.

Eller Hedda och Glimma:idea: De har ju trots allt nästan samma färg! :love:

Ja, med tanke på att jag bor sisådär 50 mil norr om Borlänge så borde jag reagera på att du kallar det Norrland :rofl:

Fina bilder! Denna tråd kanske är för tripphultarn'a, men jag smyger med på ett hörn..

TROTS nya nikon d40 har jag inte så mycket nya träningsbilder tyvärr.. Men dessa är från denna vecka iaf:) . Ylva 7 månader:

september_2008055-Kopia.jpg

kamp_ylva.jpg

Hon har ett så jädra härligt föremålsintresse. Eller knappt intresse, snarare mani. Jga kan ta upp en gammal kvist och hon skulle mörda för att få den. Känns jättekul eftersom jag aldrig haft en hund som är så galen i grejjer innan:)

Gilly

Nämän :D då var du ju nästgårds :D
Vad fina ni är tillsammans.
Säger som Gnist Norrland :eek: Jag bor inte i Norrland, alldeles för långt ner ju :angel:

Ni ser ut att haft väldigt roligt.

Min mamma bor i Hälsingland (Iggesund) och det kallar de norrland.

Jag brukar säga att de bor i Norrland light, hihi.

Jo det brukar ju heta att på den här sidan av Dalävlen är Norrland.

Jag bor ju faktiskt länet före Hälsingland, så det är Norrland,men inte här :p ;)

Vad fina ni är!! Och vad Molly har blivit stor:)

Min mamma bor i Hälsingland (Iggesund) och det kallar de norrland.

Jag brukar säga att de bor i Norrland light, hihi.

Har bott i Järvsö (hälsingland), tycker det är typ nedre norrland.. Men det är väl en liten odefinerad del av Sverige liksom. Mit i mellan men för högt upp för att vara mellansverige;)

Gilly

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 849
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka