Uppklassning 2009

Sv: Uppklassning 2009

:idea:Va bra , ska försöka att få gehör. jag har nämligen ordf i dis syd på nära håll + en ledarmot i dis syd. Jag e ordf i samma förening som de tillhör. Oj vad hemlig jag blev. Klart jag står för vad jag säger . Ska genast vidar befodra detta. Ha de gott.

Exakt så menade jag,:idea: att det måste vara ett större spänn mellan c-b nivå. Och helt klart i western riding som du beskriver är en av de svåraste grenarna inom western.Hoppas verkligen detta kommer upp till disskution,jag har skickat ett mail till wras styrels med frågen men inte hört ett pip från dem,,:confused:

Försök med att skicka till din distiktsstyrelse istället. Förbundet vill av någon anledning helst att medlemmarna snackar via distrikten i första hand.
I varje fall i vårt distrikt så svarar styrelsen så fort de hinner och kan de inte själva svaren försöker de fixa fram det via förbundet eller de andra distrikten

Alla förslag bör ju tas emot och diskuteras så pröva igen även om Pax ju har direktledning till Syd:angel:

ja visst Texas de gör vi ju,,,de var nog mest efter sista tävlingen som jag har funderat på detta med uppklassning,känns som det går för fort att hamna på b-nivå,,

ja visst Texas de gör vi ju,,,de var nog mest efter sista tävlingen som jag har funderat på detta med uppklassning,känns som det går för fort att hamna på b-nivå,,

Men ni är ju så duktiga!!! Visst, jag förstår att det känns som om det går fort fram men är det bara negativt? Eftersom ni blir placerade så är NI ju faktiskt duktiga, det beror inte på tur gumman!:love:

Senast ändrad:

När vi till nästa år rider på b- med de duktiga ryttarna som ska ligga på den nivån kommer vi inte ha mycket chans att placera oss o därmed utvecklas.QUOTE]

Tycker ditt förslag om högre poäng inför B-uppklassning är intressant.....
men funderar över ditt ordval ovan:
Utvecklas ni bara om ni placerar er??? Eller hur menar du?

Ja till viss del är det placering som betyder utveckling för mig..jag är tävlings människa ut i finger spetsarna,annars skulle jag inte tävla.;) Det är ju ändå kvittot på att det går framåt o att ekipaget utvecklas.

Liknande trådar

Dressyr Årets ponny och junior-SM i dressyr går i mitten av augusti. Det är överfullt i alla klasser utom kat C. I kat D är det 62 anmälda (40...
Svar
11
· Visningar
2 297
Senast: Fjellheim
·
R
Dressyr Efter ytterligare en genomförd tävling där min häst varit kanon, aldrig visat så fina ökningar och lagkamraterna hävdar att de aldrig...
2
Svar
20
· Visningar
3 922
J
Western Har en liten fråga om uppklassningssystemet. Tror jag har förstått, eller ja kanske inte.. ;) 1: Får man samma antal...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Ginne
·
M
Dressyr Hej! Jag har just börjat träna dressyr igen med min lille häst efter flera års uppehåll p.g.a. små barn. Under tiden har jag ridit en...
2
Svar
29
· Visningar
4 189
Senast: Mayara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar