Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag antar att deras föräldrar inte bryr sig alls och tror att deras lille Algot är ett riktigt mönsterbarn alt.
I alla fall, min fråga till er: Killarna kommer naturligtvis att tvingas mumla fram ett halvtaskigt förlåt. Måste man som offer godta en ursäkt? Måste dottern verkligen säga ok? Måste man acceptera ett förlåt? Vad tycker ni?
Annars har jag en fd elev vars pappa är nån höjdare i hells angels och som lovat att jag kan ringa närhelst jag kan behöva honom..... *skoja bara, ska inte ringa*
I alla fall, min fråga till er: Killarna kommer naturligtvis att tvingas mumla fram ett halvtaskigt förlåt. Måste man som offer godta en ursäkt? Måste dottern verkligen säga ok? Måste man acceptera ett förlåt? Vad tycker ni?
Snuffsan skrev:Som exempel kan jag nämna att hon fick en snygg, svart kavaj av dyrt märke, denna hade hon med svarta jeans och t-shirt. Inget konstigt alltså. Men genast skreks det att Mini hade sin äckliga ridkavaj i skolan. Det finns inte en likhet mellan denna kavajen och en ridkavaj. Jo färgen
Det ynkliga är att jag är skiträdd för honom.