Uppfödarutbildningen

Lenis

Trådstartare
Registreras det nånstans att man gått den? Tänkte om man förlorar sina diplom etc? Kom bara att tänka på det nu när jag satt och anmälde mig till sista delen. Nog för att jag går för min egen skull, men vore ju intressant att veta om SKK har nån uppfattning om hur många som gått hela osv. Rent statistikmässigt om inte annat. Nån som har koll?

Sv: Uppfödarutbildningen

jag är övertygad om att det inte registreras någonstans hos skk, däremot kan ju studieförbundet, som utbildningen arrangeras genom på din hemort, ha listor på vilka kurser man gått.
tänker: eftersom uppfödarutbildning inte är ett krav för någonting, så finns heller ingen anledning att registrera vem som gjort vad, även om jag personligen tycker att den BORDE vara ett krav för att få avla (minst).
rätta mig väldigt gärna om jag har fel :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 235
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 592
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras I dagens tidning fanns ett intressant uppslag med samtliga förekommande hundraser i Sverige; 441 raser, varav 11 bara finns i ett enda...
15 16 17
Svar
321
· Visningar
18 131
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka