uppfödare!

_busster_

Trådstartare
Hej. jag ha varit inne på en sida där alla uppfödare va med, man sökte på olika län osv.. Men nu hittar jag inte tebax dit:confused:
är det någon som vet vilken sida jag menar eller har ni någon anna bra sida ni kan tipsa mig om. jag söker rottweiler uppfödare i mellan eller södra sverige. Tack på för hand/_busster_

Sv: uppfödare!

Ne tyvärr så va det inte någon av dom sidorna, men dom va jätte bra ändå..Tack.. ska hem och kolla lite mer på dom senare:)
1000 tack /_busster_

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 425
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 116
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka