uppfödare,hjälp!

D

dama_söt

jag undrar hur ni uppfödare gör, i detta fall som ja ska berätta..
vi har fått katt ungar nu, har precis startat min uppfödning nästan.För 1½ vecka sedan ringde en man och prel bokade den ena kattungen , då endast 4 dgr gammal.jag sa att jag inte tar handpenning,men att han har första tjing.Nu, då det är dags att lägga handpenning,så mailade jag den adress han uppgav,men fick tillbaks ett felmeddelande.Har fått hans hemnnummer också, men ska man ringa elr anta att dom inte är intresserade längre...hur gör ni? vad är bäst i uppfödarsynvinkel elr vad man ska säga??

Sv: uppfödare,hjälp!

Jag hade ringt. Du har ju inget att förlora på det, och har de fått krångel med mailen kanske de inte ens vet om det.

Ring. Han måste ju ändå komma och titta på ungen och hälsa på dig innan han lägger handpenning. Gissar jag?

Jag skulle ringa om jag vill ha sålt katten. Han kanske har råkat ge fel mejladress, är lätt att göra fel med sånt.

ringde innan, dom skulle komma och lägga handpenning,deras mail hade slutat fungera...tack för alla svaren, så man vet till nästa gång,man kan som sagt inte få mindre än ett nej..elr nåt...nu e det iaf bara 1 kvar av 5 och dom är endast 18 dgr...helt otroligt!!tack för svaren!!:bump:

Tyvärr kan mkt hända på vägen med köparna. Är det som är det tråkiga att man ALDRIG kan va helt säker att det ska gå som man tror.

Lycka till!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 694
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej! Sålde en katt. Haft magsår kring den där katten. Han ville inte vara innekatt. Såldes till någon som verkade vara en väldig...
Svar
7
· Visningar
1 930
Senast: Sparksfly
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 324
Senast: dobbis
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 680
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix