Alexandra_W
Trådstartare
Sv: Uppdrag bantning del 4
Jo fast det är ju som jag begripit det en helt annan sak än den tröttheten nu?
Jo fast det är ju som jag begripit det en helt annan sak än den tröttheten nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh pålle ser pigg och busig ut där![]()
Ja här var det -20 när jag släppte ut imorse. Vintern kom definitivt tillbaka! Dock sjukt bra ridunderlag överallt.
Med risk för att du blir sur... men...
titta på hennes spår o som hon står.
Den ser ut att släpa hb o har det dessutom bakom sig när hon står.
Behöver inte betyda ngt, men jag skulle provtrava.
fin är hon iallafall![]()
Det där tänkte jag på direkt med. Jag pratade med en kunnig bukeperson som också tittade på bilden, och vi sade samma sak. Den hästen har nåt galet någonstans. På sista bilden syns också att höger bak sätts utanför framhovens spår.
Eftersom det nu är tre personer som tror sig veta, genom att titta på spår i snön, att det är något fel med min häst skulle jag vilja veta vad det är också! För det måste ni väl kunna säga efter att ha sett några meter spår i snön???
Något fel har hon i och för sig säkerligen, för hon har enligt vet "rörelseavvikelser" (tendens att landa tå först fram) som hon specialskos för att rätta till. Men hon böjdes UA i november, och studerades i rörelse av två kunniga hästmänniskor IRL för fem veckor sedan. Alla tycker att hon rör sig mycket bra nu... Hon har också behandlats för låsningar i korset i höstas - kanske det som sitter i?
Känns tråkigt att behöva ha brodd på hård barmark eller asfalt, men vad ska man göra?
Hoppas att det blir vår och plusgrader snart!