Jag har fortfarande ågren över trampet, tycker inte om hur det ser ut när det är blött, ser mycket bättre ut efter ridning när det fått torka ihop lite.
Helst vill jag ringa kliniken och åka dit akut
Men nu ska jag ha is i magen. Skillnad om hon varit svullen/öm/halt.
Jag skulle kunna ha henne på box några dagar men då behöver de andra två också stå inne sant kolikrisken. Nu har jag tagit beslutet att hon får gå i hagen och då får det vara så. Man vet ju inte förrän i efterhand om det är rätt eller fel beslut.
Red i ridhuset idag och hon var en liten glad dröm. Så avslappnad, mjuk och rund.
Var en annan tjej som red samtidigt och hennes mamma satt och tittade på oss, kon fram när jag hoppat av och sa att Ärtan är väldigt söt och ser så fin ut
Började snöa rejält när vi gick hem, ska komma runt 2 dm idag och imorgon, då hoppas jag läkningen kommer igång ordentligt.
Hennes mugg ser dock jättefin ut trots några dagar med extrem lera.
Stallägaren sa att det varit extremt iår. Har regnat massor under hösten, sen frös det på, kom massa snö som smälte på två dagar och ännu mer regn på det. Kaos!
Skönt iaf att hästarna kan gå i den högre delen av hagen där det är helt fritt från lera och blöta.
Zoomar ni in ser nu dödsåret på bakbenet.
Visa bifogad fil 134864