Jag beklagar verkligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men precis, jag hade haft förståelse o gett honom stöd om han hade krockat eller vad som nu hade hänt o han mådde dåligt o inte vågade köra tex så de känns lite extra jobbigt att han bara viftar bort de o sen kunde väl jag tänkt mej för o kanske inte vräkt ur mej vissa ord.Just det händer faktiskt ganska många. Jag har jobbat på järnväg och vet erfarna lokförare som behövt stöd av en kollega för att klara av att köra vissa sträckor efter olycksfall/påkörningar. Det är klart som sjutton att det blir ett trauma när något hemskt händer så oväntat. Jag ska inte klampa in här och spy galla över din partner, men det är faktiskt sunkigt gjort av honom (tycker jag).
Jag beklagar din förlust och hoppas att du läker känslomässigt .
Jag sorterade just igenom nagra bilder och hittade den har. Vi har ett tiotal "brew pubs" i var stad, hundar ar valkommna inne i halften, eller fler. Harom sistens nar Maken och jag var till var favorit sa var den har tavlan dar. Jag blir sa himla ledsen nar folk har sa lite "common sense" att det ska behovas ... och hur nagra fa forstor for alla.
Visa bifogad fil 156978
Vad menar dom med den sista punkten?
Förstår faktiskt inte varför hundarna inte får komma i kontakt med porslin och bestick samt varför man inte får mata sin hund(för jag antar att de menar från sin tallrik, inte att man tar med skål + mat åt hunden). Så länge man inte stör någon annan och hunden beter sig så borde det ju kvitta.Jag sorterade just igenom nagra bilder och hittade den har. Vi har ett tiotal "brew pubs" i var stad, hundar ar valkommna inne i halften, eller fler. Harom sistens nar Maken och jag var till var favorit sa var den har tavlan dar. Jag blir sa himla ledsen nar folk har sa lite "common sense" att det ska behovas ... och hur nagra fa forstor for alla.
Visa bifogad fil 156978
Varför skulle hunden inte få sitta i knä känner jag min Tilda, trots sina 15 kg, vill helst sitta i knä när vi är ute och fikar typ, även om jag har en filt med åt henne. Mest för att hon inte är helt bekväm såklartJag sorterade just igenom nagra bilder och hittade den har. Vi har ett tiotal "brew pubs" i var stad, hundar ar valkommna inne i halften, eller fler. Harom sistens nar Maken och jag var till var favorit sa var den har tavlan dar. Jag blir sa himla ledsen nar folk har sa lite "common sense" att det ska behovas ... och hur nagra fa forstor for alla.
Visa bifogad fil 156978
Förstår faktiskt inte varför hundarna inte får komma i kontakt med porslin och bestick samt varför man inte får mata sin hund(för jag antar att de menar från sin tallrik, inte att man tar med skål + mat åt hunden). Så länge man inte stör någon annan och hunden beter sig så borde det ju kvitta.
Varför skulle hunden inte få sitta i knä känner jag min Tilda, trots sina 15 kg, vill helst sitta i knä när vi är ute och fikar typ, även om jag har en filt med åt henne. Mest för att hon inte är helt bekväm såklart
TröstkramarDet är konstigt, att bara ha en hund.
När vi kom hem var det som Knut letade efter Gry fast han var med inne hos veterinären
Promenaderna känns konstiga.. men Knut är glad och verkar inte må dåligt iaf.
Det var på kvällen när jag sitter i soffan det är ensamt. Hon låg alltid bredvid mig.
Knut är aldrig med i soffan utan ligger i köket eller sovrummet.
Då har ju restaurangen ett problem i att folk inte litar på deras mathygien och disk Finns bra mycket äckligare saker än att hundar slickar på bestick som sker i kök..Kanske for att andra gaster blir acklade av att hundar ater fran bestick de kanske far nasta gang? Har nagon med sig hund in kommer de med en vattenskal och nagra hundgodisar, men for friden's skulle vill de inte att man matar hunden fran sin tallrik.
Då har ju restaurangen ett problem i att folk inte litar på deras mathygien och disk Finns bra mycket äckligare saker än att hundar slickar på bestick som sker i kök..
Hellre glad räserhund än en strykrädd lam whippet Tilda behövde typ 6 tillfällen innan hon ens travade lite på hoopers kursen vi gick förra vintern, att gå genom en extra stor tunnel som var 40 cm djup var det knappt att tala om ens vid sista tillfälletDen här usla hundägaren har en agilityhund som inte klarar att svänga. Eller följa sin ägare. Den roliga tunneln fungerar också som avskjutningsramp.
Rundrally på planen är hans ide om lyckad träning. Inte min. Snabb är han i alla fall det får jag ge honom.
Tror jag får träna på allting annat i fem år eller så innan jag törs visa oss offentligt igen.
/misslyckad räserhundsägare
Jag håller med.Att det finns ackligare saker tycker jag ocksa, men jag vet att manga som inte gillar hundar, eller till och med husdjur i storsta allmanhet, anser att hundar eller katter som slickar pa tallrikar och liknande ar super ackligt. Aven om de har en annan asikt an oss sa maste ju de fa horas ocksa ... och klagar de forstar jag om restaurangen till slut satter ut regler.
I min varld ar jag glad att kunna ta med min hund in pa restaurang, det kanske ar vanligt dar du bor, men jag vet att dar jag bott och halsat pa med hund i Sverige har det inte funnits nagra restauranger jag kunde ta med mig hundarna om de inte hade sittplatser utomhus.
Fast accepterar man inte att hundar kommer i kontakt med soffor och bestick bör man kanske ta en funderar över vilken sorts människor (snoriga barn inkluderat) som vistas i samma lokal och vars smetiga kroppsvätskor går genom samma diskmaskin.
Men visst! Jag tycker också att det är jättefint att hunden får följa med. Tycker bara att man får lita på hygienrutinen på restaurangen om man väljer att äta där.
Jag gillar pubarna här i byn som har hundmeny! ... och ja, hundarnas mat värms förmodligen i samma kök som de mänskliga besökarnas, och skålarna diskas i sama maskin.