Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns väl hundrastgårdar i stort sett i alla landets kommuner?Angående hundrastgårdar tycker jag tyvärr för många går dit med orastade understimulerade hundar.. .
Hur stora är foderkulorna? Jag vet att four friends har små foderkulor (4x4mm) men hur är det med Bozitas?
Det finns väl hundrastgårdar i stort sett i alla landets kommuner?
I "min" promenerar de flesta dit. Utom nu när det är 10 minus
Så jag tycker inte jag kan uttala mig lika generellt.
Gärna!Kan mäta när de kommit
Angående hundrastgårdar tycker jag tyvärr för många går dit med orastade understimulerade hundar.. .
Håller med. Många i mitt kvarter går bara ut i rastgården med sina hundar, promenerar ingenting. Men rastgårdar är toppen när man har en hund med spring i benen som man inte kan eller vill släppa någon annanstans. Det finns flera stora, fina här i Malmö. Jag släpper inte mina hundar med andra hundar i rastgårdar utan använder ytan att träna och leka med hundarna.Angående hundrastgårdar tycker jag tyvärr för många går dit med orastade understimulerade hundar.. .
Jag har ca 2,5 timme enkel väg till närmsta hundrastgård med bil Har dock inget behov av att släppa mina i rastgård så de stör inte o till våren ska trädgården hägnas in så dom kan springa av sejDet finns väl hundrastgårdar i stort sett i alla landets kommuner?
I "min" promenerar de flesta dit. Utom nu när det är 10 minus
Så jag tycker inte jag kan uttala mig lika generellt.
Rastgården är toppen eftersom den är stor och jag inte vågar släppa honom hemma i skogen. Han har stuckit några gånger, tyvärr.Håller med. Många i mitt kvarter går bara ut i rastgården med sina hundar, promenerar ingenting. Men rastgårdar är toppen när man har en hund med spring i benen som man inte kan eller vill släppa någon annanstans. Det finns flera stora, fina här i Malmö. Jag släpper inte mina hundar med andra hundar i rastgårdar utan använder ytan att träna och leka med hundarna.
Jag har samma med min unghund som just nu är lite för intresserad av kaniner. Innan vi är överens i kaninfrågan får han inte gå lösRastgården är toppen eftersom den är stor och jag inte vågar släppa honom hemma i skogen. Han har stuckit några gånger, tyvärr.
Han får sina promenader men detta att springa fritt vågar jag bara i rastgården.
Vad är det för overall hon har under jackan?Vi mötte två andra hundar med tillhörande människor på kvällspromenaden. Ingen hade reflex eller lampa. Varken hundar eller människor. Skägget och matte ser ut som amerikanska julgranar.
Visa bifogad fil 132908
En softshelloverall jag köpt av en som syr upp på beställning.Vad är det för overall hon har under jackan?
Ja jättegärna! Min äldsta är omöjlig att hitta fabrikssydda overaller till då hon har omöjliga mått tydligenEn softshelloverall jag köpt av en som syr upp på beställning.
Kan skicka pm om du vill ha namn!
Det går ju inte att skicka bilder i PM, men här är en nytagen bild på hur overallen sitter. Passade på nu när det var dags för kvällspromenad.Ja jättegärna! Min äldsta är omöjlig att hitta fabrikssydda overaller till då hon har omöjliga mått tydligen
Tack! Såg PM också, ska kolla angående få en uppsydd.Det går ju inte att skicka bilder i PM, men här är en nytagen bild på hur overallen sitter. Passade på nu när det var dags för kvällspromenad.
Visa bifogad fil 132969