Bulldoozer
Trådstartare
Hundvakteriet gick utan problem. Tog alla FEM hundar ut i snöstorm på morgonen för promenad. Såg knappt handen framför mig men Spock fick gå lös ändå för det är bara så mycket koppel man orkat hålla reda på. När vi kommit en bit fick två hundar till gå lösa fast jag var osäker på om de ens skulle höra mig ropa på dem i blåsten. De hade kul iallafall och sprang järnet. Nykomlingen tyckte det var lite jobbigt med alla hundar men eftersom jag sa åt dom att lämna henne ifred så blev hon bekväm rätt fort.
Inne inga problem alls, alla la sig tillrätta och chillade efter frukost. Jag sov jättebra faktiskt.
Vaknade och lämnade av extrahunden hem till matte igen, hon sov faktiskt jättesnällt brevid mig på dagen.
Nu på kvällen ställde lilla M upp sig och vek svansen för Tay, *suck*. Jag hoppades att löpet var klart men tydligen prickade vi in att få tillbaka henne i höglöpet. Tyckte väl att Tay varit lite väl intresserad..
Inne inga problem alls, alla la sig tillrätta och chillade efter frukost. Jag sov jättebra faktiskt.
Vaknade och lämnade av extrahunden hem till matte igen, hon sov faktiskt jättesnällt brevid mig på dagen.
Nu på kvällen ställde lilla M upp sig och vek svansen för Tay, *suck*. Jag hoppades att löpet var klart men tydligen prickade vi in att få tillbaka henne i höglöpet. Tyckte väl att Tay varit lite väl intresserad..