Har inte du gett alggutten? Inte nöjd med det? jag håller precis på att vänja över på alggutten därför jag undrar
Jo, och vi är egentligen nöjda, vill bara variera lite
Han äter dock fortfarande juniorfodret eftersom det är det enda med små bitar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte du gett alggutten? Inte nöjd med det? jag håller precis på att vänja över på alggutten därför jag undrar
En bichon(frisee?) som Oskar träffat förut. Idag var hon sur och taggig. Morrade och ville sätta honom på plats mellan lekarna.
Oskar fjäskade och inbjöd till lek. Det hade han inte så mycket för. Det var bara några få gånger det funkade.
Låter som en normal tik i början av ett löp.
Dock borde inte såna tillsägelser -oavsett anledning- sitta i så länge hos din hund att han är låg och stukad i flera timmar efteråt, men det kanske är något rasbundet?
Fortfarande lite förvånad/uppbragt/chockad över en hund i hundparken idag.
En bichon(frisee?) som Oskar träffat förut. Idag var hon sur och taggig. Morrade och ville sätta honom på plats mellan lekarna.
Oskar fjäskade och inbjöd till lek. Det hade han inte så mycket för. Det var bara några få gånger det funkade. Så han var inte så på som han brukar, gick undan och umgicks med sin favoritpudel.
Mitt i en lekinvit som hon såg ut att vilja acceptera så hugger hon honom över nacken. Inte så det gick hål, men ett tydligt grepp. Också en unghund och de har lekt bra tidigare. Men inte idag.
Nu har Oskar varit låg hela eftermiddagen. Jag har känt igenom honom och det finns inga tecken på att han är öm nånstans. Bara mentalt stukad tror jag. Han är normalt sett bra på hundspråk. Han tillbringade ju sina första fem månader i flock hos uppfödaren.
Ytterligare en lärdom för oss bägge. Jag måste skärpa mitt öga.
Gizza hatar fazanerna vi har här,en vacker dag kommer hon göra om en eller flera av dom till en fjäderhögJag har fixat bra snuzze-TV. Så bra att snuzzen inte hade tid för ett videosamtal med husse, som försökte ropa på henne för att fånga hennes intresse.
"Har inte tid! Måste kolla fåglarna."
(Jag har satt upp några fågelmatare så hon ser dem från sin utkiksplats på soffan)
Det är hennes livsuppgift nu; vakta småfåglarna så ingen kråka eller dum katt kommer och jagar bort/försöker äta upp dem. Då blir hon arg!
Fasanen får inte heller komma och äta. Den skrämmer inga småfåglar, men den är bara dum och låter konstigt, så den får inte vara här. Så det så!
Lova tycker att Gissa har en bra plan. Hon hakar gärna på!Gizza hatar fazanerna vi har här,en vacker dag kommer hon göra om en eller flera av dom till en fjäderhög
Tror inte att det är rasbundet. Inte alls. Det är tuffa små spaniels det där. De har sitt söta utseende emot sig.Låter som en normal tik i början av ett löp.
Dock borde inte såna tillsägelser -oavsett anledning- sitta i så länge hos din hund att han är låg och stukad i flera timmar efteråt, men det kanske är något rasbundet?
Tror inte att det är rasbundet. Inte alls. Det är tuffa små spaniels det där. De har sitt söta utseende emot sig.
Däremot är min rätt vek- och ung. Ingen speciellt brötig typ. Så mer individ än ras.
Hur stora är foderkulorna? Jag vet att four friends har små foderkulor (4x4mm) men hur är det med Bozitas?Har varit lite sugen på att testa Bozita torrfoder till Harry och nu när Vetzoo hade 25% beställde jag en påse Grainfree salmon and beef för små hundar.
Katterna är sitt med god aptit och jag vill verkligen ge Svenskt foder