Hon försöker apportera älgen?
Hon gillar vatten simmar gladeligen efter både roddbåten och efter älgar
När hon simmade över en sjö nu i höstas ångrade vi lite att vi lärt henne
Här lite apportering efter en simtur efter roddbåten i somras:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon försöker apportera älgen?
Simmade över en sjö efter en älg alltså.Hon gillar vatten simmar gladeligen efter både roddbåten och efter älgar
När hon simmade över en sjö nu i höstas ångrade vi lite att vi lärt henne
Här lite apportering efter en simtur efter roddbåten i somras:
Visa bifogad fil 132569
Så gör Oskar också. Slick och tass.Harry väckte mig halv sju. Tassen i ansiktet och hysteriskt slickande, vakna matte!
Så brukar han göra om han måste ut. Men när jag vaknat till och tänkte gå upp la han sig i en liten boll och somnade om
Tydligen ville han bara berätta att husse åkte till jobbet och han var jätteglad att matte var hemma så vi kunde ha sovmorgon.
Tack Harry
Självklart märkte Oscar att jag var vaken, kurrade, jamade och ville bli klappad.
Blev inget mer sova för mig.
Vid åtta väckte jag Harry och gick upp
Så gör Oskar också. Slick och tass.
Om jag påstår att det går bra att ligga kvar somnar han om.
Lite irriterade dock att jag brukar gå på toa om jag ändå är vaken. När jag kommer tillbaka till sängen ligger han på min plats. Eftersom jag inte tänder utan trevar i mörker måste jag kolla noga var jag lägger mig så jag inte mosar honom
Har du provat att starta om henne och se om hon uppdaterar tiden?Healey har inte accepterat det där med vintertid. Hennes mage går fortfarande på sommartid, så nu sitter hon och blänger på mig för att hon inte får middag...
Har du provat att starta om henne och se om hon uppdaterar tiden?
Brukar finnas någon reset knapp?Jag hittar som vanligt inte bruksanvisningen till den där hunden.
Brukar finnas någon reset knapp?
Har inte du gett alggutten? Inte nöjd med det? jag håller precis på att vänja över på alggutten därför jag undrarHar varit lite sugen på att testa Bozita torrfoder till Harry och nu när Vetzoo hade 25% beställde jag en påse Grainfree salmon and beef för små hundar.
Katterna är sitt med god aptit och jag vill verkligen ge Svenskt foder