Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, häller bara på. Tycker inte det blir jättekladdigt, men då har jag den stora flaskan.Ni som kör Nutrolin, har ni nån doseringspump? Sett att det finns en flaska med pump men den är slutsåld. Blir så jäkla kladdigt! Hittar inte att de säljer nån lös pump
Ni som kör Nutrolin, har ni nån doseringspump? Sett att det finns en flaska med pump men den är slutsåld. Blir så jäkla kladdigt! Hittar inte att de säljer nån lös pump
Smart!!Jag ger inte nutrolin men en olja som kommer i 5-litersdunk, och jag har helt enkelt sköljt ur en gammal handtvålsflaska med pump och hällt över oljan i den
Appropå Biltemas biakopior så har mina hundar grävt sönder ungefär lika många äkta bia som biltemas. Svider ju mer i plånboken när det är en äkta.. Nu sist blev jag skitsur och köpte en Hilmersäng så får vi se hur länge den håller! Men då hade jag bia-innehållet över hela huset så blev lite less...
Vår lilla vovve mår inte bra Kräks och blir mer och mer hängig så vi har en tid till veterinär snart.
Vad jobbigt . Håller tummarna för att hon blir frisk snart. Vet du om hon fått i sig något eller varför hon är dålig?Hon blev kvar inatt, behövde vätskas upp och de skulle ta prover osv. Så tokigt
Vad jobbigt . Håller tummarna för att hon blir frisk snart. Vet du om hon fått i sig något eller varför hon är dålig?
Håller tummarna för nåt snabbt övergående!!Nej jag vet inte. Vi har ju småbarn så det finns ju risk att hon ätit upp nån av deras leksaker. Jag var ute och sprang med henne dagen innan hon blev dålig och då ”badade” hon i alla möjliga vattendrag så hon kanske fick i sig nåt vatten som inte var helt fräscht. Jag hoppas att det bara är en magsjuka så det räcker med lite dropp för att hon ska bli pigg igen.
Nej jag vet inte. Vi har ju småbarn så det finns ju risk att hon ätit upp nån av deras leksaker. Jag var ute och sprang med henne dagen innan hon blev dålig och då ”badade” hon i alla möjliga vattendrag så hon kanske fick i sig nåt vatten som inte var helt fräscht. Jag hoppas att det bara är en magsjuka så det räcker med lite dropp för att hon ska bli pigg igen.
Vilket stort, fint och jobbigt beslut! Kommer bli hur bra som helst, och med tanke på vilken brist det är på polishundar är det ju fantastiskt av digDet känns lite speciellt, men om 2v gör Assar sitt L-test och sedan påbörjar sin utbildning för en ny uppgift i livet, polishund!
Detta är ett beslut jag har funderat på i 1 år, så det kommer inte förhastat. Har detta år blivit sämre hälsomässigt och en krävande Schäfer som älskar att jobba hör inte hemma på soffan helt enkelt.
Min ork räcker in till längre för hundträning i den mängd och nivå som var tänkt från början. Så det är väldigt tråkigt och känns tungt i hjärtat även om valet att låta han gå till polisen känns så rätt! Han kommer bli en fantastiskt polishund. Och ja, vi alla inkl polisen själva blir väldigt förvånade över om han varken skulle klara L-testet eller prövotiden.
Han är allt en speciell liten påg
Visa bifogad fil 126476
Kanske inte alls vad du efterfrågar, men vi har en lång mask med kanonskinn. Harry gör också så, hoppar gärna upp lite, men denna är smidig i och med att den är lång och lätt att hålla i. Tänker mig att man skulle kunna kunna knyta fast något i änden om man önskar tyngd. Sorry om det är helt fel uteKan någon hjälpa mig att klura på leksak till min hund?
Jag letar efter en hållbarare kampleksak, gärna typ fleecefläta eller någon lång "platta". Helst vill jag kunna sätta ett expanderband att hålla i.
Jag vill dessutom gärna att plattan antingen ska ha en viss tyngd eller ha/kunna sätta dit en boll för lite tyngd.
Funderar på om jag kan göra en egen på ett smart sätt?
Typ spengummi + expander?
Eller om det finns någon bitstock som är längre? Den får ju inte vara för grov i heller då hon har ganska liten mun.
Hon tuggar gärna i sönder leksaker, hon tycker om att jaga och då hjälper det med en tyngd som håller ner den mot marken, men hon siktar oftast på den biten som är ovanpå marken och då blir det att hon inte biter där hon ska utan i repet i stället - som går av.
Jag kan ju lägga mer träning på att hon ska bita på rätt ställe, men det känns ju mer tacksamt att bara hitta något som funkar och så får hon leka på det sätt hon tycker är roligast.