Hittills har jag inte kopplat honom. Vi går ut tillsammans. Han reagerar inte speciellt är man tar i huvudet. Det är kroppen som triggar. Dvs om jag försöker fösa eller lyfta ut honom.
Jag ser inte när han gör inne. Det sker på natten när jag sover, i rummet intill. Sover gör han nedanför min säng. Jag hittar en hög på golvet. Mao finns det ingen möjlighet att banna honom. Han har alltid skvättskydd när jag inte är hemma och när han är inomhus på något annat ställe.
Igår fick han inte mat sent och hade gjort ifrån sig sent på eftermiddagen. Han kissade ordentligt när vi skulle gå och lägga oss och blöjan ar torr. Men högen hade han lagt inatt.
Sker inte varje natt men nån gång per vecka. .
Nu har jag för mig att han inte tål vilken mat som helst? Du har säkert redan tänkt på det här men olika mat ger väldigt olika mycket bajs. Jag har ett högenergifoder till min hund ibland, det blir väldigt lite bajs av det. Även färskfodret ger väldigt lite bajs. De gånger vi har fått köpa nödmat på Ica blir det Doggy och enorma mängder bajs. Både fler tillfällen och större mängd varje tillfälle.