Oj, har helt missat att du bor i FinlandJa nu har Catch flyttat till Finland. Jättenöjda med honom so far - världens mysigaste och gladaste lilla gubbe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, har helt missat att du bor i FinlandJa nu har Catch flyttat till Finland. Jättenöjda med honom so far - världens mysigaste och gladaste lilla gubbe!
Hemma igen med båda killarna. Dom är väl inte bästisar direkt, men ska hoppas att det kommer med tiden! Vi försöker ta det lugnt så att Catch får göra sig hemmastadd, undvika spända situationer mellan grabbarna och bara lära känna varandra. Igår blev det en långpromenad i skogen och ett besök i stallet och agilityplanen.
Fina Catch!! Stort lycka till. Så kul att ni fick med honom hem!
Vi började ge standart normal till vår hund för 6 veckor sedan och är supernöjda, allt har blivit bättre med henne! Min svärmor söker också nytt foder till sina som typ alltid gått på RC, finns det någon anledning att inte rekommendera standart till henne? Kanske standart extra? Hennes ena är 6 månader, fralla, äter jättedåligt så det är väl främst för hennes skull hon vill ha ett nytt. Tankar?
Byt, byt, byt Och nej, det finns ingen anledning att inte rekommendera henne att byta. Dock kan det vara bra att börja med "normal" och sedan byta till "extra" om behovet finns. Annars, testa färskfoder Det är både smaskigt, lättsmält, snällt mot magen och nyttigt. Billigare än RC brukar det också bli.
Tänkte vara en snäll matte och ge hundarna var sin nyslaktad tupp till middag.
Att jag aldrig lär mig.
Mina blödiga jyckar tittar anklagande på mig när jag dödar tupparna och vägrar äta för än efter att jag styckat dem till oigenkännlighet.
Förutom Frodo och besökande mamma Roia då, som glatt slet i sig sina tuppar och högg in på de fjäderprydda skinnen som jag drog av för att de ska slippa bajsa fjäder i flera dagar.
Boss blick talar med all önskvärd tydlighet om att han vet att jag DÖDADE tupparna. Man får faktiskt inte DÖDA saker. Han ser helt strykrädd ut...