Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter kanon. PMa hur du kanJag jobbar relativt sent alla dagar den här kommande veckan förutom tisdag, men då ska jag eventuellt ta bilder för uppfödaren vi står i kö hos. Men ska kolla hur schemat ser ut och så kan vi väl höras på PM?
Så otroligt sugen på att fota hundar men känner inte så många med hundar häromkring
Du kan komma och fota min
Kommer in med blodig hund efter promenaden men hittar fanken inget sår
Nödmat? Nudlar? Vita bönor i tomatsås, fräs skivad lök + vitlök i en kastrull, häll på en burk bönor, krydda med salt o vitpeppar, severa som det är eller komplettera ev med stekt ägg o/e stekt bacon.Hemma från söktävlingen. Sjukt kuperad terräng och jag sprang upp och ner för klippor och stup, över stockar och stenar från kl 7 till kl 12 för att sedan vara skrivare på lydnadsdelen. Mamma droppade av hundarna på klubben efter tävlingen och jag körde ett lydnadspass med Tinja, och vilken jäkla känsla! Vilket tryck i henne, vilken fart på inkallningen, vilket fokus i fotgåendet! Så himla fint allting! Kanske borde lämna bort henne en dag innan tävling
Somnade typ så fort jag kom hem, men nu lever jag igen. Nu är jag hungrig och orkar verkligen inte laga middag...
Nödmat för mig är te och en macka Möjligtvis en macka med stekt ägg på om jag anstränger mig liteNödmat? Nudlar? Vita bönor i tomatsås, fräs skivad lök + vitlök i en kastrull, häll på en burk bönor, krydda med salt o vitpeppar, severa som det är eller komplettera ev med stekt ägg o/e stekt bacon.
Bitit sig i tungan ?Kommer in med blodig hund efter promenaden men hittar fanken inget sår
Jag har vitlök, lök, salt och peppar hemma av allt du räknade upp. Lär inte blir någon mat av detNödmat? Nudlar? Vita bönor i tomatsås, fräs skivad lök + vitlök i en kastrull, häll på en burk bönor, krydda med salt o vitpeppar, severa som det är eller komplettera ev med stekt ägg o/e stekt bacon.
Det gör du så bra själv och jag vill inte skämma ut mig med mina ringa kunskaper jämfört med dina
Å andra sidan... Jag provar gärna
Man måste vändsteka om man bara har hårt bröd hemma.Nödmat för mig är te och en macka Möjligtvis en macka med stekt ägg på om jag anstränger mig lite
Slovensk kopov säkert
Heureka! Trägen vinner!