Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en tass men hittar inte var blodet kommer i från, tror att det är mellan två klor? Klorna ser och känns ok men det verkar ha kommit nånstans nära klon eller mellan klorna. Han slickade lite där direkt när vi kom in men nu när jag tvättat så har han inte rört det, han haltar inte heller. Men hittade inget sår.Klokapsel? Från snoppen?
Lite Staffe, lite Get?Och eh @Viva är det staffe i din svarta kanonkula eller hur var det nu egentligen?!
Kan de inte lägga in en höjdhoppningsgren till min tös också.Efter dagens träningspass önskar jag att man kunde tävla i hoppteknik.
Det syns rätt tydligt tycker jagLite Staffe, lite Get?
Alltså ursäkta jag frågar men vad är det för måndags exemplar till hundar du har?Suck. Ebrah satt i sängen på ett så tokigt sätt att jag blev rädd att hon skulle ramla ner på golvet med ryggen före. Därför bestämde jag mig för att hålla ena handen som ryggstöd och sedan försöka flytta henne. Resultatet? Hon skrek högt som f*n eftersom hon tydligen gjorde sig illa på något vis när hon bytte ställning... Därefter tyckte hon att jag var en hundmisshandlare, trots att hon inte visade något tecken på smärta efter att jag känt igenom benet som hon först såg ut att ha ont i.
Även Aysu tycker att jag är en hundmisshandlare. Jag nattrastade henne och det var ju faktiskt kallt ute. Hela 8,6 plusgrader kallt, vilket idag var tillräckligt för att hon skulle skaka, stå med svansen mellan benen och vilja springa in. Dagtid är det lugnt, då värmer ju solen, men under 10 grader på kvällen/natten/morgonen och hon hatar allt.. Så nu ligger hon långt in under täcket och surar. Inte en millimeter syns av henne
Alltså ursäkta jag frågar men vad är det för måndags exemplar till hundar du har?
Eller är det du som är sjåpig?
Tack, det hade jag aldrig funderat ut själv. Det fick mig att söka lite själv också, eftersom det står att de används mest till vildsvinsjakt, och vildsvin har vi inte här. Hittade smålandsstövare, och även om jag tyckte de var mindre än båda de beskrivs så kommer jag tro att det är någon av de raserna tills jag eventuellt vet mer.
Tyskterrier kanske, om den var mycket mindre? Slovensky kopov är mindre än man tror, smålandsstövaren är någon storlek större.
Nej, i så fall röstar jag på slovensky kopov. Hade det inte stått att den mest används till vildsvinsjakt hade jag nog inte ens letat vidare.
Alltså ursäkta jag frågar men vad är det för måndags exemplar till hundar du har?
Eller är det du som är sjåpig?
Hon ÄR jättefin och jag är så glad att jag har henne! Jag har ju inte haft terrier förut och hade ärligt talat nog inte tänkt mig att ha en sån - om jag inte läst så positivt om australisk terrier här (@cirkus ). Sen finns det en i kvarteret också som är riktigt trevlig... så ja, det blev en liten aussie. Nu har jag bara haft henne en månad, men hon är väldigt social, väldigt vänlig, väldigt rolig och väldigt söt! Min syrras gamla papillontik tycker i och för sig att hon borde dra något gammalt över sig och att det var ett totalt onödigt valpköp . Enda lilla stötestenen vi har nu är ensamhetsträningen som går mycket långsamt. Men det får väl ta den tid det tar! Jag har ju turen att kunna ha henne med på jobbet och där sköter hon sitt arbete som papperstugg och papperskorgsvältare med stor ihärdighet.Hon är jättefin och jag är nyfiken på rasen.
Uppdatera ofta, tack!
Hon ÄR jättefin och jag är så glad att jag har henne! Jag har ju inte haft terrier förut och hade ärligt talat nog inte tänkt mig att ha en sån - om jag inte läst så positivt om australisk terrier här (@cirkus ). Sen finns det en i kvarteret också som är riktigt trevlig... så ja, det blev en liten aussie. Nu har jag bara haft henne en månad, men hon är väldigt social, väldigt vänlig, väldigt rolig och väldigt söt! Min syrras gamla papillontik tycker i och för sig att hon borde dra något gammalt över sig och att det var ett totalt onödigt valpköp . Enda lilla stötestenen vi har nu är ensamhetsträningen som går mycket långsamt. Men det får väl ta den tid det tar! Jag har ju turen att kunna ha henne med på jobbet och där sköter hon sitt arbete som papperstugg och papperskorgsvältare med stor ihärdighet.