@FrauleinLeo Och jag känner brorsan som klarade vårdhundsprovetHihi! Då tror jag att jag vet vilken kennel Lasse är ifrån! Så roligt med framgångsrika corgisar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@FrauleinLeo Och jag känner brorsan som klarade vårdhundsprovetHihi! Då tror jag att jag vet vilken kennel Lasse är ifrån! Så roligt med framgångsrika corgisar!
Labben verkar lite hängig idag och kräktes för en stund sen. Mattehjärtat blir oroligt
Det blev bara en gång, det var dessutom massa gräs i och i natt hade herrn varit ner från sovrummet och stoppat i sig 4 bananer - kanske var nån skalbit som slank ner som retade.Säkert bara magsjuka!
Det blev bara en gång, det var dessutom massa gräs i och i natt hade herrn varit ner från sovrummet och stoppat i sig 4 bananer - kanske var nån skalbit som slank ner som retade.
Våra underbara älsklingarLåter som att det var boven!
Själv var jag inne en sväng på jobbet för att kräka den yngre då hon rotat i min väska medan jag var i duschen. Hon stod och tuggade på en müslibar och hade tuggat på en karta Ipren där det saknades tabletter. Jag hade ingen aning om hur många det var i från början så fanns ju bara en utväg.
Hon hade fått i sig folie men inga Ipren tack och lov. Ändå irriterande när man sett fram emot en myskväll i soffan
Hihi! Då tror jag att jag vet vilken kennel Lasse är ifrån! Så roligt med framgångsrika corgisar!
@FrauleinLeo Och jag känner brorsan som klarade vårdhundsprovet
Klubbkompisar!Nämen?! Kul! Hur då?
Jag fattar inte varför en del hundar verkar gillar deo - måtte bli galet strävt på tunganApropå att äta skumma saker...
Mamma Mu gillar att äta smink och hygienartiklar som Deo och lypsyl. Hon tom öppnar väskor med dragkedjor för att komma åt läckerheterna. Gäster ombedes att inte lämna handväskor och bagar på golvet.
Hon verkar dock ha plåtmage för hon blir aldrig dålig!
Deo luktar iaf bättre än skit och sniglarJag fattar inte varför en del hundar verkar gillar deo - måtte bli galet strävt på tungan
Mina är mest bara galet galna i harskit och dessa förbannade överkörda och torkade sniglar.....
Klubbkompisar!
Bekant har ställt ut sin hund och har både utanför ringen och av domaren fått höra att hunden är för tunn. Hon funderar på hur hon skall få hunden att äta upp sig inför Stockholm. Jag kan med nöd och näppe hitta revbenen om jag trycker riktigt hårt.
AbsolutDeo luktar iaf bättre än skit och sniglar
Jag har hört det EN gång, då sa jag helt enkelt till domaren att jag vill ha en hållbar hund, inte en fet hund. Inte för att det hjälpte min bedömning ett dyft, men sånt trams behöver ifrågasättas.Bekant har ställt ut sin hund och har både utanför ringen och av domaren fått höra att hunden är för tunn. Hon funderar på hur hon skall få hunden att äta upp sig inför Stockholm. Jag kan med nöd och näppe hitta revbenen om jag trycker riktigt hårt.
Väldigt bra sagt!Jag har hört det EN gång, då sa jag helt enkelt till domaren att jag vill ha en hållbar hund, inte en fet hund. Inte för att det hjälpte min bedömning ett dyft, men sånt trams behöver ifrågasättas.