Men medicin kan lösa upp?
Ja i kombination med foder och behandling en eventuell UVI.
Alla typer av stenar har olika behandlingsmöjligheter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men medicin kan lösa upp?
Det är nåt som är fel med Chess Verkar som något fastnat i halsen för hon dreglar jättemycket och har lite svårt att äta och dricka. Jätteledsen hund som inte alls är den där glada spralliga som hon brukar.
Får bli ett veterinärbesök idag. Roligt att det alltid ska hända saker på helger....
Och så är gubben borta hela dagen så jag måste ha med mig ungarna.
Jobbigt! Typiskt att de alltid ska lyckas på helgen. Håller tummarna för att det snabbt går att åtgärda!
Är livrädd för att det ska vara allvarligt Är ju drygt 1 år sen som vår förra hund fick tas bort pga skada som först inte såg så farlig ut.
Jag har lyssnat på sånt förut, men jag kan liksom inte "tänka bort" prestationen. Men jag jobbat på detRekommenderar lite mental träning @Fisherling Jag var på ett föredrag i tävlingspsykologi så sent som i måndags som var riktigt bra och man fick många tankar och verktyg med sig hem. Hon har även onlinekurser vet jag, om det kan vara intressant? Ofta är det ju en själv som ställer till det i tävlingssituationen, för att man så gärna vill prestera, men så blir det tvärtom istället
Tävlar man med levande djur så får man helt enkelt tänka bort prestation,är man ensam så kan man ha stora krav,men djur gör lite som dom själv vill,hur väldrillade dom än är på träning/hemmaplan.Jag har lyssnat på sånt förut, men jag kan liksom inte "tänka bort" prestationen. Men jag jobbat på det
Jag har lyssnat på sånt förut, men jag kan liksom inte "tänka bort" prestationen. Men jag jobbat på det
Önskar just nu att vår klubb var lite snabbare med att uppdatera hemsidan, för är galet sugen på att gå kurs i höst och väntar ivrigt på att kursutbudet ska dyka upp snart!
Om det inte vore för att mina kunskaper inom IT skulle stjälpa mer än hjälpa så gladeligen Men tror uppdateringen sker betydlig snabbare om jag inte lägger mig i just det området inom klubbenAktivera dig ideellt i IT-avdelningen?
Hur har det gått? Jag tänkte på om hon slickar på en padda, det kan se äckligt ut.Det är nåt som är fel med Chess Verkar som något fastnat i halsen för hon dreglar jättemycket och har lite svårt att äta och dricka. Jätteledsen hund som inte alls är den där glada spralliga som hon brukar.
Får bli ett veterinärbesök idag. Roligt att det alltid ska hända saker på helger....
Och så är gubben borta hela dagen så jag måste ha med mig ungarna.
Du får gärna PMa vem.Rekommenderar lite mental träning @Fisherling Jag var på ett föredrag i tävlingspsykologi så sent som i måndags som var riktigt bra och man fick många tankar och verktyg med sig hem. Hon har även onlinekurser vet jag, om det kan vara intressant? Ofta är det ju en själv som ställer till det i tävlingssituationen, för att man så gärna vill prestera, men så blir det tvärtom istället
Håller tummarna för Chess!Tack för att ni tänker på Chess @lady_vip @ephyra
Hon piggade på sig under eftermiddagen så det kändes bra! Men jag åkte in med henne ändå. Tog lång tid att komma in för dom hade fullt upp! Veterinären såg direkt att hon var svullen i munnen, under tungan precis som jag såg i morse. Men hon måste sövas för att dom ska kunna kolla ordentligt vad det beror på. Som sagt så hade dom fullt upp så hon fick bli kvar i natt så tar dom henne så fort dom får tid.
Usch tyckte inte om att lämna henne
Alltså folk verkar tro att jag typ dör av ångest när jag ska tävla. Klart jag blir nervös, jättenervös, kan inte äta och är stundtals lite bitsk, men det är ju inte så att jag inte kan fungera.Du får gärna PMa vem.
Allmänt (apropå @Fisherling: Klart att det inte är särskilt konstruktivt med prestationsångest men knappast ovanligt.